Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین صبح امروز و در آخرین روز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات داوطلبی که خود را مخترع پروژه‌های بزرگ می‌داند، پشت درب وزارت کشور به انتظار ایستاد.

زکریا لطفی پور که می‌گوید دنیا از آوازه اش به وحشت خواهد آمد از رشت به تهران آمده و چندین دکترا دارد. او می‌گوید به هر فرزند متولد شده ۱۲۰ میلیون تومان پول خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اذعان دارد که تمام دنیا منتظر حضورش در این دوره از انتخابات خواهند بود. 

 محمدرضا صفری یکی دیگر از داوطلبان ناشناسی است که امروز به وزات کشور آمده بود.

او ۴۳ سال دارد و میگوید هدفش تحقق عدالت اجتماعی و محاکه روسای جمهور از زمام آقای هاشمی تا زمان روحانی است.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1515135

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مبارزه عجیب یک بز با سه کرگدن (فیلم) نبرد دیدنی فیل با کرگدن (فیلم) بازیگوشی بچه کرگدن جذاب در کنار پدر و مادرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری (فیلم)
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • دیدار «پوتین» و «علی اف» در مسکو
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • (ویدئو) لذت بچه کرگدن تازه متولد شده از آفتاب بهاری
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران