Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-19@08:44:10 GMT

مدیر مس رفسنجان: دست محمد ربیعی خالی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۰۴

مدیر مس رفسنجان گفت: مسیح زاهدی 4 اخطاره و محروم است. محمد انصاری هنوز به شرایط لازم برای انجام مسابقه نرسیده و او هم مقابل سپاهان حضور ندارد

علی‌ حیدر رضایی از آخرین وضعیت مس رفسنجان می گوید.

به گزارش طرفداری، علی‌ حیدر رضایی در خصوص آخرین وضعیت مس رفسنجان پیش از بازی مقابل سپاهان به فارس گفت:‌

بعد از بازی با نساجی که بدشانسی گریبانگیر ما شد، موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم و حریف هم روی یک موقعیت نصفه و نیمه به گل رسید، تیم در رفسنجان ماند و سپس تصمیم گرفتیم که دو روز زودتر به اصفهان بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی دو روزه‌ای را در این شهر برگزار کردیم تا بازیکنان با شرایط آب و هوایی هماهنگ شوند. خدا را شکر تمرینات خوبی را در اصفهان پشت سر گذاشتیم و ان‌شاالله با تمهیدات محمد ربیعی و کادر فنی بازی خوبی را مقابل سپاهان برگزار کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

مدیر تیم مس رفسنجان در مورد جابه‌جایی زمان برگزاری بازی گفت:‌

چون بازی ساعت 19:20 شب برگزار می‌شود و تنها بلیت برگشت اصفهان به تهران ساعت 22:20 شب است، به پرواز نمی‌رسیدیم به همین خاطر با هماهنگی سازمان لیگ و باشگاه سپاهان بازی یک ساعت زودتر انجام می‌شود. بعد از مسابقه راهی تهران می‌شویم و احتمال دارد کادر فنی دو سه روزی به بازیکنان استراحت بدهد.

او در خصوص غایبان مس رفسنجان مقابل سپاهان گفت:‌

مسیح زاهدی 4 اخطاره و محروم است. محمد انصاری هنوز به شرایط لازم برای انجام مسابقه نرسیده و او هم در این بازی حضور ندارد. محمدحسین کریم‌زاده در رفسنجان و در تمرین مصدوم شد، نازک‌نی او شکسته و با اعلام دکتر باید حدود 40 روز در گچ باشد. محسن طرحانی جراحی مینیسک کرده و ان‌شاالله از هفته آینده کم کم تمریناتش را شروع می‌کند. ضمن اینکه علیرضا فرجی هم دیروز در تمرین دچار کشیدگی عضله شده، کادر پزشکی مشغول انجام کارهای درمانی روی این بازیکن هستند و حضورش مقابل سپاهان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

رضایی گفت:

با این حال ما بعد از بازی با سپاهان شاید تا اواخر خرداد بازی نداشته باشیم و امیدواریم در این مدت مصدومان‌مان برسند. دست محمد ربیعی خالی است اما امیدواریم که فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم. از باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن که در این دو روز با ما همکاری داشتند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

فیلم کتک کاری در لحظه ورود احمدی نژاد به وزارت کشور/ تذکر جدی احمدی نژاد حمله فرهاد مجیدی به وزیر ارتباطات؛ شعورش به اندازه وزیر یک مملکت نیست! استقلال بکوبد و از نو بسازد/ تحلیل فنی سناریوی تکراری، تکرار نشد / تحلیل بازی پرسپولیس ملاقات مدیر یوونتوس و ماسیمیلیانو الگری در تورین / عکس رئال مادرید تمام تلاش خود را برای حفظ زیدان خواهد کرد / تکذیب شایعات جدایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل سپاهان مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراهیم صادقی: روی اشتباه ساده گل خوردیم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از تساوی ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوب و جذابی بود. مسابقه‌ای که چهار گل داشته باشد، قطعا تماشاگرپسند است. ما خیلی خوب شروع کردیم و کاملا مس رفسنجان را بستیم و توانستیم روی دو موقعیت به گل برسیم.

وی افزود: در ادامه مس رفسنجان به بازی مسلط شد و ۱۰-۱۲ دقیقه به ما فشار آورد تا توانست به گل برسد. می‌توانستیم در آن مقاطع در زمین مس حفظ توپ بهتری داشته باشیم اما طبیعی بود که آنها هم ما را تحت فشار بگذارند.

صادقی با اشاره به عملکرد ذوب‌آهن در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که آقای ربیعی انجام دادند، خیلی خوب شروع کردیم و هیچ موقعیتی ندادیم. درست است تیم مس رفسنجان مالک توپ بود اما به خوبی توانستیم بازی را اداره کنیم و موقعیت درست کنیم. در نهایت روی یک اشتباه ساده گل دوم را خوردیم، اما در مجموع بازی خیلی خوبی بود و ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او که سابقه حضور در مس را هم دارد، در پایان گفت: تیم مس هم خیلی فشار آورد و موقعیت‌های خیلی خوبی داشت. امیدوارم در ادامه بتوانیم از بازی‌هایی که جلو می‌افتیم، برد بسازیم. این دومین بازی بود که جلو افتادیم و نتوانستیم نگه داریم. سعی می‌کنیم روی این بخش کار کنیم تا در آینده نتایج خوبی بگیریم.

دیگر خبرها

  • ابراهیم صادقی: روی اشتباه ساده گل خوردیم
  • درد دل سیاوش یزدانی؛ کمرم شکست ولی استقلال پشتم را خالی کرد!
  • ربیعی: در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد
  • پیروزی خانگی سپاهان و توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • مس رفسنجان 2-2 ذوب آهن؛ بریس محبی در نیمه دوم، ربیعی را ناکام گذاشت
  • گزارش زنده: مس رفسنجان 0 - 2 ذوب آهن
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد
  • یازده بازیکن ربیعی برای شکست دادن مس مشخص شد
  • حرف‌های نویدکیا قبل از تقابل حساس با محمد ربیعی!
  • هواداران مس به قلب محرم رفتند! (عکس)