Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@05:37:28 GMT

واکسیناسیون کرونا براساس سند ملی انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۱۲

واکسیناسیون کرونا براساس سند ملی انجام می‌شود

ایسنا/فارس رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد که اجرای طرح واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان فارس، منطبق بر سند ملی و اولویت‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا انجام می‌شود.

دکتر مهرزاد لطفی شنبه ۲۵ اردیبهشت در سیصد و بیست و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، تنها بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می شود و برای هیچ نهاد، سازمان یا ارگانی واکسیناسیون جداگانه و خارج از اولویت های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تشکیل کمیته واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اضافه کرد: نشست های این کمیته بر اساس برنامه های ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار و مسایل مختلف مرتبط با واکسیناسیون کرونا در این کمیته بررسی و ارزیابی می شود. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: تمام شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز موظفند بر اساس برنامه ریزی ها و اولویت های مشخص شده از سوی ستاد ملی کرونا اقدام کنند و خارج از این برنامه ها هیچ اقدامی انجام نشود. 

لطفی با اشاره به روند کاهشی موارد ابتلا به کرونا در فارس افزود: با توجه به آغاز مجدد برگزاری مراسم های عروسی، با خطر افزایش دوباره موارد ابتلا به بیماری مواجهیم؛ مردم نیز با مشاهده علائم بیماری به مراکز منتخب کووید۱۹ مراجعه و برای انجام تست کرونا اقدام کنند تا ضمن شناسایی موارد مثبت احتمالی به ویژه در شهرستان ها، از انتقال بیشتر این ویروس جلوگیری شود. 

رئیس علوم پزشکی شیراز، همچنین تعامل و همکاری بیشتر از سوی سازمان ها و نهادها با دانشگاه برای مقابله با کرونا امری لازم دانست. 

بررسی آمار روزانه تحلیلی تست های انجام شده و موارد مثبت کرونا، گزارش بازدید معاون درمان دانشگاه از بیمارستان شهرستان ها، پیگیری راه اندازی پورتال جامع واکسیناسیون دانشگاه و ثبت اطلاعات مربوط به واکسیناسیون و بررسی مصوبات روزهای گذشته، از دیگر برنامه های نشست امروز ستاد مدیریت کرونا دانشگاه بود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا واکسیناسیون سراسری کرونا ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانشگاه علوم پزشکی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مومنی معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این دانشگاه در بخش مراقبت تکاملی نوزاد به عنوان یکی از ۳۰ مرکز معتبر ارائه دهنده خدمات فوق تخصصی به نوزادان در جهان ثبت شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • مراکز سلامت فارس در ایام عید در خدمت مردم و مسافران نوروزی هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • مراکز سلامت فارس آماده خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز هستند
  • آمادگی مراکز سلامت فارس برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران نوروزی
  • آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید