Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@11:27:04 GMT

خبرنگار اتریشی: سفر ظریف به وین لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۱۹

خبرنگار اتریشی: سفر ظریف به وین لغو شد

استفانی لاجینشتاین خبرنگار اتریشی در صفحه توئیتر خود خبر داد: سفر محمد جواد ظریف به وین که قرار بود امروز صورت بگیرد در دقیقه آخر به دلیل نصب پرچم اسرائیل بر ساختمان صدر اعظم و وزارت خارجه اتریش لغو شد.

 به گزارش تسنیم، وی افزود: وزارت خارجه در گفت‌وگو با من این خبر را تایید و اضافه کرد: "لغو این سفر در روابط سنتی خوب ما و کانال‌های ارتباطی با ایران تغییری ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ما اعلامیه همبستگی خود با اسرائیل را به سفرهای دیپلماتیک سایر کشورها وابسته نخواهیم کرد."

سباستین کورتز، نخست‌وزیر اتریش روز گذشته در توئیتی نوشت که به نشانه همبستگی با اسرائیل پرچم این کشور را بر فراز ساختمان نخست‌وزیری به اهتزاز درآورده‌اند. وی ضمن محکوم کردن فلسطین، اقدامات گروه‌های مقاومت در غزه را حملات تروریستی توصیف کرد.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان در نشست کمیسیون مشترک برجام، جمعه‌شب در پیامی توئیتری از نقش بستن پرچم رژیم صهیونیستی بر فراز ساختمان‌های دولتی وین به‌عنوان صحنه‌ای بهت‌آور و دردناک یاد کرد.

عراقچی که برای دور جدید گفتگوهای احیای برجام در وین به‌سر می‌برد، در این خصوص در توئیتر نوشت: «وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می‌باشد، و اتریش تا کنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده‌ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان‌های دولتی در وین، بهت‌آور و دردناک است، ما در کنار فلسطین ایستاده‌ایم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز دیدار عیدانه با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی به مناسبت آغاز سال نو و عید سعید فطر برگزار شد. در این دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی، مدیران اقتصادی، روزنامه‌نگاران، وزیران و استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم حضور داشتند. در این مراسم، حسینعلی امیری، محمدجواد ظریف، محمود علوی، محمد عطریانفر، مهدی هاشمی، محمود واعظی و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895160

دیگر خبرها

  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)
  • بلژیک سفیر ایران را احضار کرد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و اتریش در مورد اوضاع منطقه
  • امیرعبداللهیان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اتریش: اسرائیل از خویشتن داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای اتریشی: اسرائیل از خویشتن‌داری ایران پیام اشتباه دریافت کرده بود
  • گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و اتریش
  • تصاویری از روز شلوغ حسن روحانی/سیاسیون به دیدار رئیس جمهور سابق رفتند /از ظریف، واعظی، نوبخت و زنگه تا مهدی و محسن هاشمی، ابتکار و ...
  • واکنش سفیر ایران به اظهارات وزیر خارجه اتریش
  • واکنش اتریش به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی: نگران هستیم
  • بهزاد نبوی، ظریف، حناچی، تابش، الویری و ...به عیددیدنی سیدمحمد خاتمی رفتند+ تصاویر