Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-19@04:36:09 GMT

افتتاح حساب آنلاین؛ بدون نیاز به حضور در شعبه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۶۴

افتتاح حساب آنلاین؛ بدون نیاز به حضور در شعبه

بانک گردشگری در ادامه برنامه‌های خود برای تکمیل سبد محصولات و خدمات خود ـ به‌ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک ـ و با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا، هم‌زمان با عید سعید فطر، اقدام به رونمایی از سامانه افتتاح حساب غیر حضوری (آنلاین) کرده‌است.

به گزارش ایران اکونومیست-با راه‌‌اندازی این سامانه، متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به حضور در شعبه به‌صورت کاملا غیر حضوری از طریق اپلیکیشن «گردش پی» و مراجعه به بخش شباهنگ، در بانک گردشگری حساب باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بهره‌مندی از این سرویس، کافی‌ست با مراجعه به سایت رسمی بانک گردشگری به نشانی www.tourismbank.ir ، وارد بخش «افتتاح حساب و احراز هویت آنلاین» شوند. در گام بعدی، اپلیکیشن گردش‌پی که در صفحه مذکور در دسترس است را دانلود و سپس اجرا کنید و در نهایت به بخش شباهنگ وارد شوید.

خاطر نشان می‌ شود؛ از آنجا که تمامی مراحل افتتاح حساب، از هر کجا و در هر زمان به‌صورت کاملا غیر حضوری صورت می‌گیرد، امکان بهره‌مندی از خدمات بانک گردشگری را برای مردم به‌ویژه در شهرهایی که با شعبه بانک فاصله دارند، تسهیل می‌کند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک گردشگری افتتاح حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه

وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: پس از گذشت ۱۵۸ روز از آغاز پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۷ مهرماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا ۲۵ اسفند ماه جاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به عدد ۱۳۷ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی، مرکزی و ملت جمع‌آوری شده است.

سلیمی‌گفت: پویش "بشردوستی" با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی، ملت و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده و به عنوان یکی از طرح‌های نوروز امسال سازمان داوطلبان، همچنان ادامه دارد.

 سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم غزه را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • اولین شعبه صرافی در خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود
  • افتتاح شعبه سیار تعزیرات حکومتی در شهرکرد
  • ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور از ۲۶ اسفند ماه
  • کمک ۱۳۷ میلیارد تومانی ایرانی‌ها به غزه
  • تداوم ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه پیام نور تا ١٤ فروردین
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • لزوم هدایت تعاونی‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات تبصره ای بانک توسعه تعاون