Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی ظهر امروز با حضور ۱۵ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد. 

افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان رئیس مجمع، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان به عنوان نایب رئیس در این مجمع حضور داشتند، نماینده باشگاه‌داران، شهرستان‌ها و مربیان سایر حاضرین در این جلسه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضا آذریان رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی تنها کاندیدای این مجمع بود که در پایان، پس از رای گیری از اعضای مجمع توانست ۱۵ رای از مجموع ۱۵ رای ماخوذه را به خود اختصاص دهد و برای ۴ سال آینده در این سمت ابقا شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی اظهار کرد: کم تحرکی امروز یکی از معضل‌های جامعه و تهدید کننده سلامت شهروندان است، اگر امروز به این موضوع فکر نکنیم در آینده با مشکلات متنوعی رو به رو خواهیم شد.

افشین ملایی افزود: ترویج ورزش‌های همگانی باید به عنوان یک مسئولیت و ماموریت برای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف تعریف شده و رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما مسئول هستند تا در زمینه فرهنگ سازی و اگاه سازی جامعه فعالیت کنند.

وی خاطرنشان کرد: نهادی مانند شهرداری نقش بسزایی در ورزش همگانی و توسعه آن دارد، در همین راستا فدراسیون ورزش‌های همگانی با اجرای طرح شهر فعال، شهرداری‌های کشور را برای توسعه فعالیت ورزشی در هر شهر با خود همراه کرد و تا کنون ۳۰ شهر به این طرح پیوسته اند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ادامه داد: هیات‌های استانی به عنوان نمایندگان استانی ما به خوبی برای اجرای طرح‌ها فعال شده اند و ورزش همگانی به عنوان یک سازمان ملی آماده همکاری با تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها از جمله شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و نیرو‌های مسلح است.

ملایی تاکید کرد: برای مجموعه هیات خراسان رضوی ارزوی موفقیت می‌کنم و به عنوان هیاتی که کمک حال فدراسیون و پشتیبان ما است امیدوارم در ۴ سال آینده به دستاورد‌های مطلوبی دست پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مجمع گفت: خراسان رضوی با برنامه ریزی و کار تیمی طی سالیان گذشته به رتبه خوبی در ورزش همگانی کشور رسیده و شرایط خوبی دارد. 

فرزاد فتاحی افزود: رییس هیات ورزش‌های‌همگانی خراسان رضوی که از مسئولین شایسته و مدبر استان است به واسطه تجاربی که در سطوح مختلف مدیریتی دارند شرایط خوبی را برای هماهنگی با ارگان‌ها و شهرستان‌ها ایجاد کردند. 

وی خاطرنشان کرد: ورزش همگانی متعلق به همه مردم و جامعه است و برای این‌ حوزه تمام مسئولین و دستگاه‌ها  مسئول هستند. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: ریاست‌های هیات‌های استان باید نگاهی استانی باید باشد و ورزش همگانی هم برای توسه نیاز به نگاهی استانی و توجه به شهرستان‌ها دارد و در این زمینه آذریان به خوبی در طول مدیریت خود نسبت به فعال‌سازی شهرستان‌ها اقدام کرده است.

انتهای پیام/۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا ورزش های همگانی خراسان رضوی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش و جوانان ورزش همگانی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود