Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:53:05 GMT

سیدجلال به عدد 4 رسید (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۸۰

سیدجلال حسینی در شش دربی اخیری که به میدان رفته، هرگز شکست نخورده است.

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی مهره ثابت پرسپولیس در بازی‌های شهرآورد بوده است. در این مدت او به جز بازی رفت لیگ نوزدهم که گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس بود و ترجیح داد که از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان استفاده کند و سیدجلال نیمکت نشین شد اما بعد از آن وی در تمام تقابل‌ها با استقلال فیکس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از شکست پرسپولیس مقابل استقلال در لیگ هجدهم که در آخرین بازی سال 1397 به انجام رسید، قرمزها هرگز مقابل استقلال در وقت قانونی شکست نخوردند و 5 برد و 2 مساوی را به دست آوردند. آن‌‌ها در حضور سیدجلال حسینی 3 کلین شیت نیز ثبت کردند و 50% بازی‌ها را بدون گل خورده گذراندند.

 

 

همچنین سیدجلال نرخ 81% پاس صحیح را ثبت کرد که برای این بازی حساس و در طول شش بازی، عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. او 16 تکل زد، 10 قطع توپ داشت، 13 دفع  توپ انجام داد و 22 بار هم آبی‌ها را در نبردهوایی ناموفق گذاشت تا یکی از دربی باز ترین ها لقب بگیرد.

 

سیدجلال که روز گذشته مسن ترین بازیکن دربی نیز شد، در سال آینده فرصت این را دارد که بیشترین تعداد کاپیتانی را هم به نام خود ثبت کند.

 

پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها استفاده از وی‌ای‌آر در دربی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل سپری شد که برخلاف گذشته صحنه‌های پرشمار و جنجالی داوری که اعتراض زیاد تیم‌ها را به دنبال داشته باشد، اتفاق نیفتاد و همین مسئله موجب شد تا سید وحید کاظمی هم با تصمیمات خود سراغ وی‌ای‌آر نرود.

برخلاف دربی رفت این فصل لیگ برتر که بارها موعود بنیادی‌فر با متوقف کردن بازی سراغ وی‌ای‌آر رفت و صدای اعتراض دو تیم بلند شد، در مسابقه برگشت که چهارشنبه گذشته انجام گرفت، حتی یک بار هم این تکنولوژی به کار نیامد.

البته مانیتور وی‌ای‌آر فقط یک بار در دربی 103 چهار تصویر را به طور همزمان نشان داد که قبل از ورود بازیکنان استقلال و پرسپولیس به زمین مسابقه بود.

تصاویر ورزشگاه از مراسم مقدمات بازی قبل از ورود تیم‌ها به زمین، تنها تصاویری بود که از مانیتور وی‌ای‌آر در دیدار استقلال و پرسپولیس پخش شد.

دیگر خبرها

  • علی نعمتی هم به فهرست بازیکنان بی شکست دربی اضافه شد
  • ابلاغیه برای پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • ابلاغیه برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بابت تخلف در دربی
  • سیدجلال حسینی: استقلال با بسته بازی کردن شرایط را سخت کرده بود
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • حسینی: بازی بعد از دربی همیشه سخت است
  • سیدجلال: اوسمار ریتم و هماهنگی را عوض کرده است
  • تنها استفاده از وی‌ای‌آر در دربی (عکس)
  • جنگ بر سر جواد نکونام