Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@04:16:52 GMT

کمانداران به سوییس می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۹۱

کمانداران به سوییس می‌روند

اعضای تیم ملی تیروکمان برای حضور در مرحله دوم جام جهانی، بامداد روز یک‌شنبه ۲۶ اردیبهشت عازم سوییس می‌شوند. به گزارش ایسنا، کمانداران ریکرو و کامپوند برای حضور در مرحله دوم جام جهانی، بامداد روز یک‌شنبه ۲۶ اسفند راهی لوزان سوییس می‌شوند.

میلاد وزیری، صادق‌اشرفی، امین‌ پیرعلی، رضا شبانی، زهرا نعمتی، شیوا شجاع مهر، سوگند رحمانی و مهتا عبدالهی کمانداران اعزامی در ریکرو را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد پاکزاد (سرمربی) و لیلا سخایی (مربی) هدایت تیم را در سوییس بر عهده خواهند داشت.

هم‌چنین محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، سیدحسام کوثر، احمد اکبری، آرزو طاهریان، ویدا حلیمیان، راحله فارسی و گیسا بایبوردی نفرات اعزامی در کامپوند هستند که اسماعیل عبادی سرمربیگری تیم را بر عهده دارد.

در این مسابقات امید نجاری به عنوان سرپرست و مدیر تیم‌های ملی در کنار کمانداران حاضر خواهد بود.

۲۷ اردیبهشت ماه تمرین رسمی مسابقات خواهد بود و ۲۸ اردیبهشت مرحله دوم جام جهانی تیروکمان در لوزان سوییس رسما شروع می‌شود و تا دوم خردادماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيروكمان مربی تیم ملی کامپوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان حج و زیارت گفت: از حدود یک میلیون زائر منتظر تشرف به حج تمتع، حدود ۹۰ هزار نفر امسال اعزام می‌شوند.

حسینی افزود: تاکنون ثبت نام بیش از ۸۲ هزار و ۷۰۰ زائر حج تمتع ۱۴۰۳ قطعی شده و روند و اقدامات لازم برای صدور روادید آنها آغاز شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که روند اخذ ویزای زائران دربازه زمانی مورد نظر تکمیل شود.

مرعشیT رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هم گفته است: استطاعت ۸۲ هزار و ۱۶۴ زائر تاکنون تایید شده و ۱۵۰۰ نفر هم به کمیسیون‌های پزشکی ارجاع شده اند و تنها ۱۴۳ نفر رد شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری