Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@06:40:29 GMT

سردار هیچ پیشنهاد جدی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۱۹۵

سردار هیچ پیشنهاد جدی ندارد

 در حالی که اخبار زیادی درباره احتمال انتقال سردار آزمون به تیم‌های بزرگ اروپایی منتشر می‌شود، سرمربی تیم زنیت عنوان کرد تاکنون هیچ پیشنهادی برای بازیکن ایرانی دریافت نکرده است.

سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت درباره آینده سردار آزمون مهاجم ۱۹ گله زنیت که در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه قرار دارد گفت:‌  تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای هیچ بازیکن زنیت از جمله سردار آزمون به دست ما نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مهم‌ترین چیز خواست خود بازیکن است. او باید بخواهد برای باشگاه بازی کند. لازم نیست کسی را به زور در تیم نگه دارید. البته علاقه باشگاه اروپایی برای هر فوتبالیستی مهم است و یک گام به جلو است. اگر شرایط به نحوی باشد که هم بازیکن و هم باشگاه سود می‌برند، می‌شود روی این پیشنهاد فکر کرد.

زنیت توانست برای سومین فصل پیاپی عنوان قهرمانی لیگ فوتبال روسیه را به دست بیاورد و سردار آزمون نیز با زدن ۱۹ گل توانست فعلا در صدر جدول گلزنان لیگ باشد و شانس بسیار زیادی برای آقای گلی دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا

تیم رم پنج‌شنبه شب با حضور سردار آزمون به مصاف برایتون رفت و با وجود شکست یک بر صفر در انگلیس، به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا راه یافت. سردار آزمون که در بازی با برایتون یکی از نفرات ثابت رم بود، در بازگشت به ایتالیا تصاویری همراه با ادمین صفحه اینستاگرام این تیم منتشر و از عبارت انتقام استفاده کرد.

چند روز قبل بود که صفحه اینستاگرام باشگاه رم عکسی جالب را از آزمون به اشتراک گذاشت که او را با ژست خاصی نشان می‌داد. این موضوع هم باعث شد که خودش به این پست واکنش نشان دهد و او به شوخی کامنت گذاشت: «ادمین تو با من مشکل داری؟»

آزمون در بازگشت به شهر رم ادمین باشگاه را ملاقات کرد و به شوخی عبارت انتقام را درباره‌اش به کار برد.

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • زد و خورد وحشیانه روس‌ها با شش کارت قرمز!
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • (عکس) استوری انتقامی سردار آزمون در ایتالیا
  • واکنش جالب باشگاه رم به سوپرگل سردار آزمون
  • تداوم غیبت لوکاکو؛ سردار آزمون مقابل ساسولو به میدان می‌رود
  • دلداری «رم» به سردار آزمون
  • دلداری «رم» به سردار آزمون/ تو یک گل زیبا زدی!
  • واکنش صفحه رسمی آاس رم به سوپرگل مردود شده سردار آزمون مقابل برایتون / فیلم
  • تمجید ایتالیایی‌ها از سردار آزمون