Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:23:44 GMT

احتمال صدور حکم محرومیت برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۰۲

احتمال صدور حکم محرومیت برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی

کمیته انضباطی، گزارش نماینده فدراسیون فوتبال را در دربی پایتخت دریافت کرده است.

به گزارش ایمنا، نماینده فدراسیون فوتبال در این مسابقه (سهیل مهدی) رئیس کمیته مسابقات بود که در درگیری بین بازیکنان استقلال و پرسپولیس آسیب هم دید. کمیته انضباطی از دو باشگاه خواسته لایحه‌ی دفاعی خود را در خصوص اتفاقات تلخ این بازی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال شنیده‌های ما حاکی از این است بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس با محرومیت موقت مواجه خواهند شد تا در خصوص آنها در روزهای آینده تصمیم گیری شود. این دو به دلیل دریافت کارت قرمز در دربی به طور حتم در بازی آتی تیم‌های خود حضور نخواهند داشت.

بهزاد غلامپور و فرشاد فرجی در بطن درگیری این بازی قرار داشتند. در برنامه فوتبال برتر، محسن ترکی کارشناس داوری از کمیته انضباطی خواسته بود که به سرعت بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال را محروم کند. او گفته بود انتظار از مربی این است برای جدا کردن وارد زمین شود نه اینکه خود وارد درگیری شود و این خیلی زشت و به دور از شأن مربی است.

منبع: خبر ورزشی کد خبر 493623

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فرشاد فرجی استقلال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد

کمیته انضباطی رای خود در خصوص تخلف مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال تهران صادر و او را جریمه کرد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی در خصوص تخلف مهدی هاشمی نسب، مربی تیم استقلال تهران مبنی بر نشر اکاذیب از طریق مصاحبه با رسانه و با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده، تخلف انتسابی به وی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، هاشمی نسب به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر ظرف مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ در کمیته استیناف است.

مربی استقلال در مصاحبه بعد از بازی مقابل مس‌رفسنجان که به تساوی دو بر دو انجامید، مدعی شد که اگر رنگ پیراهن استقلال متقاوت بود، توپی که در دقایق پایانی گل تشخیص داده نشده بود، از سوی داوران گل اعلام می‌شد!

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • (عکس) امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • مصاحبه هاشمی‌نسب مشکل‌ساز شد
  • هاشمی‌نسب ۵۰ میلیون تومان جریمه شد