Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:03:41 GMT

ایرلند درباره جنایت‌های غزه به اسرائیل هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۰۶

ایرلند درباره جنایت‌های غزه به اسرائیل هشدار داد

به گزارش ایرنا، سایمون کاوونی روز شنبه در توئیتی نوشت: از دوشنبه گذشته تاکنون ۳۲ کودک بر اثر حملات اسرائیل کشته شده‌اند. این میزان معادل یک چهارم آمار کل تلفات و غیر قابل قبول است.
وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل وظیفه دارد تا در چارچوب قوانین بین المللی از کودکان در جریان درگیری‌ها محافظت کند افزود: اما این اقدام صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دستگاه دیپلماسی ایرلند تصریح کرد که این کشور فردا در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در این زمینه قاطعانه موضع‌گیری خواهد کرد.
نظامیان صهیونیست از صبح روز (۱۰ می)، مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی و مناطق مختلف نوار غزه، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند.  
ارتش صهیونیستی درجدیدترین جنایتی که به پرونده سیاه خود افزود، با هدف قراردادن خانه ای در اردوگاه ساحل در غرب شهر غزه ، ۸ کودک و دو زن را به شهادت رساند. یک جنگنده ارتش صهیونیستی بامداد امروز شنبه با بمباران خانه « ابوحطب» در اردوگاه ساحل ، این خانه را بر روی ساکنانش آوار کرد و نیروهای امداد موفق شدند پیکر ده شهید و ۱۵ مجروح را از زیر آوار خارج کنند، زخمی ها به مرکز پزشکی الشفاء غزه منتقل شده اند.
جنگنده های ارتش صهیونیستی همچنین به چندین منطقه مسکونی غزه حمله از جمله یک خانه در اردوگاه البریج را منهدم کردند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۲۲ تن از جمله 32 کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده اند.
مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت فجیع، با دهها موشک شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف قرار داده است. « حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در مورد هدف قرار دادن غیرنظامیان در نوار غزه توسط ارتش صهیونیستی گفت که جنایت اردوگاه ساحل یک « جنگ تمام عیار» است.

برچسب‌ها جمهوری ایرلند نوار غزه فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری ایرلند نوار غزه فلسطین جمهوری ایرلند نوار غزه فلسطین اخبار کنکور ارتش صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق حمله رژیم صهیونیستی به رفح و اعزام ۲ تیپ به غزه

ارتش رژیم اشغالگر تصمیم دارد ۲ تیپ ذخیره را به نوار غزه اعزام و عملیات نظامی خود در رفح را تعلیق کند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری می‌گویند بر اساس ارزیابی وضعیت، طی چند روز آینده ۲ تیپ ذخیره برای انجام وظایف عملیاتی در غزه به کار گرفته می شوند.

ارتش رژیم اشغالگر مدعی شد به کارگیری این ۲ تیپ ذخیره باعث تداوم تلاش و آمادگی برای دفاع و حفظ امنیت اسرائیلی‌ها می شود.

همزمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد ارتش عملیات نظامی خود در رفح را به تعویق انداخته است.

این در حالی است که پیش از این، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود پیشروی در رفح برای پیروزی در برابر حماس که «آخرین پایگاه باقیمانده خود را در نوار غزه دارد»، اجتناب‌ناپذیر است.

مقام‌های بین‌المللی هشدار داده‌اند بیش از یک میلیون نفر از آوارگان فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی، در شهر رفح واقع در جنوب غزه پناه گرفته‌اند و حمله زمینی به این منطقه یک فاجعه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه
  • حملات شدید اسرائیل به نوار غزه
  • دیده‌بان اروپا-مدیترانه: باید جنایت کوچاندن اجباری غیرنظامیان فلسطینی متوقف شود
  • ایستادگی جوانان فلسطینی مقابل نظامیان صهیونیست در کرانه باختری
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست
  • تعویق حمله رژیم صهیونیستی به رفح و اعزام ۲ تیپ به غزه
  • هشدار فرمانده کل ارتش ایران به آمریکا و اسرائیل
  • مذاکرات مصر، رژیم صهیونیستی و آمریکا در مورد عملیات رفح
  • سفارت ایران در ایرلند: رژیم اسرائیل باید مجازات شود