Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ارتش صهیونیستی در جدیدترین جنایتی که به پرونده سیاه خود افزود، با هدف قراردادن خانه ای در اردوگاه ساحل در غرب شهر غزه ، ۸ کودک و دو زن را به شهادت رساند.

یک جنگنده ارتش صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) با بمباران خانه « ابوحطب» در اردوگاه ساحل ، این خانه را بر روی ساکنانش آوار کرد و نیروهای امداد موفق شدند پیکر ۱۰ شهید و ۱۵ مجروح را از زیر آوار خارج کنند، زخمی ها به مرکز پزشکی الشفاء غزه منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله، خانه یک شهروند فلسطینی به نام «ابوحطب» در نزدیک بازار اردوگاه الشاطی را هدف قرار دادند که باعث فروریختن خانه روی ساکنان آن و انهدام کامل یک خانه دیگر و وارد شدن خسارت به تعداد زیادی از خانه های مجاور شد.

تاکنون از میان شهدای این حمله صهیونیست ها که به مجتمع پزشکی الشفاء شهر غزه منتقل شدند، علاء ابو حطب (۵ ساله)، بلال علاء ابو حطب (۱۰ ساله)، یوسف علاء ابو حطب (۱۱ ساله)، یاسمین محمد حسان (۳۱ ساله)، عبد الرحمن محمد الحدیدی (۸ ساله)، صهیب محمد الحدیدی (۱۴ ساله) و مها محمد الحدیدی (۳۴ ساله) شناسایی شده اند.

رسانه ها و سازمان های بین المللی که حتی بعضا در ارتباط با حیوانات جنجال براه می اندازند، این روزها خفقان گرفته اند.

برچسب‌ها نوار غزه جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوار غزه جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی نوار غزه جنبش مقاومت اسلامی حماس رژیم صهیونیستی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد

به گزارش صدای ایران به نقل از رکنا، هر ساله با شروع فصل گرما شاهد حضور جوانان در حاشیه رودخانه‌ها و دریاچه‌های شهرستان مسجد سلیمان هستیم که این حضور خالی از خطر و حادثه نیست.طی دو سال اخیر بارها خبر غرق شدن جوانان در شهرهای مسجدسلیمان، اندیکا و لالی شنیده شده و بنا بر شنیده ها از سال ۱۴٠٠ تاکنون حدود ۶٠ نفر از جوانان این سه شهر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست داده اند و هیئت شنا مسجدسلیمان علیرغم کمبود امکانات و تجهیزات به تنهایی جور خارج کردن غرق شدگان را کشیده است.


رسانه های شهرستان و مسئولان سابق نجات غریق شهرستان مسجدسلیمان بارها این مسئله را فریاد زده اند اما همچنان شاهد اخبار غم انگیز از دست دادن جوانان‌مان هستیم. بی شک احداث پایگاه ساحلی در منطقه ای چون پل لالی می توانست به کاهش تلفات کمک کند.چند روز گذشته نیز میثم مرادی غواص و نجات غریق مسجدسلیمانی در حین انجام وظیفه داوطلبانه خود در قبال همشهری غرق شده که چندی پیش دچار سانحه شده بود به دلیل کمبود امکانات و فرسودگی وسایل غواصی جان خود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • غرق شدن یک کودک ۱۰ ساله بر اثر آبگرفتگی بارندگی در داراب استان فارس
  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • یتیم شدن ۱۹ هزار کودک فلسطینی در نتیجه جنگ غزه
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • آمریکا: شهادت کودک ۶ ساله فلسطینی در غزه توسط اسرائیل را بررسی می‌کنیم
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند