Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به دنبال حادثه تلخ تروریستی اخیر در افغانستان که به شهادت تعداد بسیاری از دانش آموزان دختر مکتب سیدالشهدای کابل منجر شد، شاعرانی از ایران و افغانستان و پاکستان همزمان با هفتمین روز شهادت این دانش آموزان، در عصر شعر مجازی «لاله های دشت برچی» در سوگ لاله های پرپر مکتب سید الشهدا گرد هم می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عصر شعر که از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود، ضمن شعرخوانی شاعران حاضر، تعدادی از اعضای کودک و نوجوان عضو کتابخانه های عمومی نیز در سوگ خواهران شهیدشان به شعر خوانی خواهند پرداخت.

گفتنی است شاعرانی چون سید سکندر حسینی، محمد کاظم کاظمی، زینب بیات، سید راحل موسوی، سید رضا محمدی، ابوطالب مظفری، سید حکیم بینش، سید ضیا قاسمی، احمد شهریار، علی ذوالقدر، محمد مهدی عبداللهی، مریم زندی (کودک و نوجوان-ایران)، سورنا جوکار (کودک و نوجوان-ایران)، همچنین جمعی از دبیران محافل ادبی نهاد شامل حمید حمزه نژاد، حمید حسینیان، منوچهر پروینی، عاطفه جوشقانیان، مسعود طاهری و شورای ادبی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از هنرمندان شاخص افغانستانی در رشته های خطاطی و نقاشی از حاضران در این عصر شعر مجازی خواهند بود.

علاقه‌مندان برای حضور در این عصر شعر مجازی می‌توانند از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از طریق صفحه اسکای روم به آدرس skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این برنامه شرکت کنند.

بر اثر انفجاری که روز شنبه هفته گذشته (۱۸ اردیبهشت) در مقابل مدرسه سیدالشهدا(ع) واقع در غرب کابُل (پایتخت افغانستان) رخ داد، بیش از ۸۵ تَن کشته و ۱۵۰ تَن نیز زخمی شدند، بیشتر شهیدان و مجروحان این حادثه تروریستی دردناک از دانش‌آموزان دختر بودند.

برچسب‌ها افغانستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور شب شعر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور شب شعر افغانستان نهاد كتابخانه های عمومی کشور شب شعر اخبار کنکور عصر شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محافل قرآنی در شهرستان خوشاب

دریافت 41 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6056691

دیگر خبرها

  • طالبان کاردار سفارت پاکستان در کابل را احضار کرد
  • رتبه ممتاز مدارس بهمئی در برگزاری محافل انس با قرآن
  • احضار سرپرست سفارت پاکستان در کابل
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • کابل: حمله پاکستان به افغانستان عواقب بدی در پی خواهد داشت
  • برگزاری محافل قرآنی در شهرستان خوشاب
  • وزیر امور خارجه جدید پاکستان به کابل دعوت شد
  • هرچه به شهدا پرداخته شود باز هم کم است
  • نهاد آمریکایی: طالبان دلیل کمی برای پذیرفتن خواسته‌های غرب دارد
  • شصت در صد اعضای کتابخانه ها کودک و نوجوان هستند