Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا،  جمعی از فرماندهان ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم و والده مکرمه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز را تسلیت گفتند.

نقش ارزنده‌ای در نشر و گسترش فرهنگ غنی اسلام

سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم را تسلیت گفت و تصریح کرد: عمر پر برکت و تاثیرگذار آن بانوی پرهیزگار و مومن در بیت شریف آیت الله آل‌هاشم نقش ارزنده‌ای در نشر و گسترش فرهنگ غنی اسلام، تشیع و انقلاب اسلامی داشته است و نمونه بارز آن تربیت فرزندان برومندی همچون جنابعالی که همواره سنگربان ارزش‌های مقدس اسلامی بوده‌اید، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تربیت فرزندی در صف نیروهای ارزشمند انقلابی

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیام تسلیتی تصریح کرد: در وصف نیکویی‌های آن مادر گرانقدر همین بس که در دامان پُر مهر و برکت آل هاشم، فرزندی را تربیت کرده که در صف نیروهای ارزشمند انقلابی، علاوه بر اخلاق‌مداری و مردم‌داری منشا آثار ارزشمند برای نظام اسلامی بوده است که این مهم یقینا به عنوان باقیات الصالحاتی برای آن مرحومه ثبت خواهد شد.

تقدیم مجاهدی بابصیرت به اسلام و انقلاب

سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی به مناسبت درگذشت والده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، عنوان کرد: دامان پر مهر و حریم سراسر معنوی مادری با ایمان، ثمره‌ای قابل اتکا و مجاهدی با بصیرت را تقدیم اسلام و انقلاب نورانی ایران کرد.

وی در این پیام از طرف خود و آحاد کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران،   درگذشت آن بانوی نیک سیرت را به حضرتعالی، والد معزز و سایر یادگاران ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه مغفوره طلب رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

تقدیم فرزندانی مومن، مجاهد و انقلابی و پرورش یافته مکتب نورانی اسلام 

سرتیپ ستاد قادر رحیم‌زاده  فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با صدور پیامی تصریح کرد: ثمره ایمان و اخلاص و ارادت همیشگی آن بانوی مکرمه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) در طول عمر پربرکتشان، فرزندانی مومن، مجاهد و انقلابی و پرورش یافته مکتب نورانی اسلام و قرآن کریم را تقدیم ایران اسلامی کرده است.

وی افزود: سال‌ها همراهی مشفقانه ایشان با فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آل هاشم در مقام همسر، ذخیره‌ای برای سرای ابدیشان فراهم ساخته است.

مادری بااخلاص و ایمان و تربیت چندین فرزند

سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تسلیت درگذشت والده نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اظهار کرد: زحمات و خدمات ارزشمند و ماندگار جنابعالی به اسلام و مسلمین و مجاهدت‌های شما در راه حفاظت و حراست از ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی، توشۀ راه و ذخیرۀ ارزشمندی برای مادری است که با اخلاص و ایمان چنین فرزندی را در دامان خود تربیت کرده است.

وی در این پیام این مصیبت جانسوز را به خانواده و بازماندگان ایشان تسلیت گفت و از درگاه خداوند منان برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان و بیت معزا صبر و شکیبایی مسالت کرد.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام آقاجانپور به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام آل هاشم

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان پور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی عنوان کرد: خبر درگذشت بانوی بافضیلت، مرحومه حاجیه خانم ناظمی والده مکرمه حضرتعالی و همسر بزرگوار حضرت آیت‌الله حاج سید محمدتقی آل هاشم که پس از مدتی بیماری و تحمل مشکلات جسمی دار فانی را وداع گفته‌اند، موجب تأثر و تالم شد.

این جانب مصیبت فقدان این بانوی بزرگوار را که در حیات با برکت خود خدمتگزاری به فرزندان پیامبر را برای خود توفیق و افتخار می‌دانست و در دامان پر مهر خود فرزندان صالح و ارزشمندی را تربیت کرد،  به حضرتعالی و بیت شریف تسلیت می‌گویم.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران تبریز امیر حاتمی کیومرث حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران سید محمدعلی آل هاشم قرآن کریم سید عبدالرحیم موسوی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران تبریز امیر حاتمی انقلاب اسلامی ایران تبریز امیر حاتمی کیومرث حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران قرآن کریم سید عبدالرحیم موسوی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران علیرضا صباحی فرد اخبار کنکور حجت الاسلام والمسلمین سید نماینده ولی فقیه در استان ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه تبریز درگذشت والده آیت الله آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز