Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@22:17:53 GMT

پاری‌سن‌ژرمن آماده فروش ایکاردی با ضرر ۱۵ میلیون یورویی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۴۵

پاری‌سن‌ژرمن آماده فروش ایکاردی با ضرر ۱۵ میلیون یورویی

یک رسانه فرانسوی مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده است با قیمتی به مراتب پایین‌تر از آنچه ایکاردی را از اینتر خرید، او را بفروشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اکیپ فرانسه مدعی شده که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده است مهاجم آرژانتینی خود مائورو ایکاردی را در ازای 35 میلیون یورو بفروشد و این در حالیست که این باشگاه تنها یک سال پیش 50 میلیون یورو برای خرید قطعی او از اینتر پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی در بدو ورودش به PSG‌ عملکرد خوبی داشت که باشگاه را به خرید قطعی او از اینتر متقاعد کرد اما از آن زمان به بعد او دچار افت نسبی شد و با اینکه هنوز ماندن کیلیان امباپه در پارک دو پرنس قطعی نشده است، تیم پاریسی تصمیم به فروش ستاره سابق سامپدوریا گرفته است.

به نوشته اکیپ علاوه بر دلایل فنی، تصمیم پاریسی‌ها یک دلیل دیگر هم دارد که کاهش هزینه‌های باشگاه جهت تأمین بودجه افزایش حقوق نیمار و امباپه و خرید یک ستاره بزرگ دیگر در حد کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی است.

ایکاردی مدت‌هاست که در برنامه‌های تاکتیکی مربیان پاری‌سن‌ژرمن - چه مائوریسیو پوچتینو، چه قبل از او توماس توخل - نقش پررنگی ایفا نمی‌کند و به همین دلیل پرداخت حقوق 10 میلیون یورویی او فشار بیشتری به باشگاه تحمیل می‌کند تا جایی که حاضر شده با 15 میلیون یورو ضرر او را بفروشد.

یوونتوس به دنبال جایگزینی ایکاردی با دیبالا

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مائورو ایکاردی اینترمیلان پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی اینترمیلان پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت

پیروزی خفیف تیم دوم جدول رده‌بندی لوشامپیونه، مانع از قهرمانی صدرنشین این رقابت‌ها در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در شبی که توقف موناکو برابر میهمانش لیل، حکم به قهرمانی زودهنگام پاری‌سن‌ژرمن می‌داد، تیم قرمز و سفیدپوش مونت‌کارلو میهمان خود را با تک گل دقیقه 62 یوسف فوفانا شکست داد و فاصله 11 امتیازی خود را با پاریسی‌ها حفظ کرد تا شاگردان لوئیس انریکه مجبور شوند یک هفته دیگر برای تثبیت قهرمانی‌شان صبر کنند.

همزمان با این مسابقه مارسی در خانه برابر نیس به تساوی 2-2 رضایت داد و با قرار گرفتن در رده هشتم، بیش از پیش از سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل بعد دور شد.

پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت

 

در جدول رده‌بندی لوشامپیونه، پاری‌سن‌ژرمن با 69 امتیاز صدرنشین است، موناکو با 58 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از این دو تیم، تیم‌های برست با 53 و لیل با 52 امتیاز در رده‌های  سوم و چهارم ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم
  • مالک اینتر: آماده نوشتن تاریخ هستیم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید