Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در اولین جلسه کمیته ایثارگران شرکت گاز استان ایلام طی امسال ، گفت: هر‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد از برکت خون شهدا و رشادت‌های دلیر‌مردان، جانبازان، رزمندگان و آزادگان ۸ سال دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: هر فردی در هر جایگاهی که هست باید به نحو شایسته‌ای جانبازان، آزادگان و یادگاران شهدا را مورد تکریم قرار دهد تا از این طریق گوشه‌ای از زحمات آنان در زمان جنگ تحمیلی جبران شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام بیان کرد: جانبازان، ایثارگران و آزادگان ، گرمای بالای ۵۰ درجه مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را در زمان دفاع مقدس تحمل کردند تا یک وجب از خاک این مرز و بوم را به بیگانگان ندهند.

شمس اللهی مطرح کرد: ما نیز در شرکت گاز استان می‌بایست با روحیه ایثارگری و خدمت صادقانه، برای گاز‌رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش کنیم و خدمت به مناطق محروم را در سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

او ادامه داد: پیگیری مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل، اجرای قوانین و مقررات اداری، شفاف سازی قوانین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بعد از عادی شدن وضعیت کرونا، تشکیل منظم و مستمر جلسات ایثارگران از وظایف مسئول و هماهنگ کننده امور ایثارگران این شرکت است و لازم است دغدغه این عزیزان پیگیری و نیازمندی‌های ایشان رفع شود.

در پایان این جلسه، ضمن تشکر از پیگیری‌های مدیر‌عامل شرکت در امور ایثارگران ، گزارش عملکرد امور ایثارگران شرکت ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های اجرایی امسال تشریح شد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایثار و شهادت شهدای دفاع مقدس شرکت گاز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر یکشنبه در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه رمضان ماه میهمانی خدا و فرصت رسیدن به قرب حضرت حق بوده لذا سال جدید، همزمانی با ماه میهمانی خداست، شأن و منزلت ماه مبارک رمضان در ایام تعطیلات نوروز حفظ شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان تجربیات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران، بهترین گزینه برای انتقال پیام شهدا به نسل امروز جامعه هستند، ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران شد.

عاشوری با تاکید بر اینکه جنگ تحمیلی سبب شکوفایی استعدادها و خودکفایی در صنایع نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران شد، گفت: ۸ سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد.

فرماندار رشت امنیت امروز کشور را نتیجه جانشفانی‌ها و دلاورمردی‌های شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: همه ما مدیون شهیدان و ایثارگران هستیم.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جان بر کف اسلام در دوران دفاع مقدس به نوعی مقابل تمامی کشورهای جهان ایستادگی و مقاومت کردند، تصریح کرد: این مهم بیانگر آن است که این جنگ غیرعادلانه و غیرمنصفانه بود.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد و شهادت سبب مانایی ما شد، اضافه کرد: هر کسی که توانست خط و مشی شهدا را در جامعه پیاده کند قطعاً آخرت خود را بیمه کرده است.

عاشوری با بیان اینکه وصیت نامه‌های شهدا سراسر درس است، تصریح کرد: ما نیازمند تقویت ایثار و شهادت هستیم و قطعاً برگزاری یادواره‌های شهدا و استفاده از راویان برای تبیین جانفشانی‌های شهدا برای نسل جوان راهگشا خواهد بود.

کد خبر 6057536

دیگر خبرها

  • آنچه در «نمایشگاه روایت خدمت» گذشت
  • دردسرساز شدن قطعی بخش استعلام سامانه ایثارگران
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • امنیت و اقتدار نظام اسلامی مرهون ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه
  • جریان ایثار و شهادت یک جریان ادامه دار در جامعه است و برکاتش ادامه دارد
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه ایلام