Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@05:32:52 GMT

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۵۲

اپلیکیشن گمگشته در شیراز رونمایی شد

مدیر طراحی اپلیکیشن گمگشته گفت: سایت و اپلیکیشن "گم‌گشته" طرحی کامل، جامع و کاربردی است که فقط شامل مدارک و کارت‌هایی نظیر ملی و سوخت نمی شود بلکه شامل همه موارد ازجمله اسناد، موبایل، حیوانات، پرندگان، لوازم شخصی و غیره... و حتی انسان‌ها ازجمله کودکان افراد آلزایمری و یا دیوانه که ممکن است گم بشوند نیز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، محمد اسدی در آیین رونمایی از اپلیکیشن گمگشته که با حضور آیت الله حدائق برگزار شد، با اشاره به اینکه گمگشته یک طرح جامع و کاربردی به شمار می‌رود اظهار کرد: سایت و اپلیکیشن گم گشته طرحی کامل، جامع و کاربردی است که فقط شامل مدارک وکارت هایی نظیر ملی و سوخت نمی شود بلکه شامل همه موارد ازجمله اسناد، موبایل، حیوانات، پرندگان، لوازم شخصی و غیره... و حتی انسان‌ها ازجمله کودکان افراد آلزایمری و یا دیوانه که ممکن است گم بشوند نیز می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در اپلیکیشن گمگشته به منظور جلوگیری از سواستفاده های احتمالی از هوش مصنوعی استفاده شده است، اضافه کرد: اپیکیشن گمگشته رابط میان گمشده و پیدا شده است.   مدیر طراحی اپلیکیشن گمگشته عنوان کرد: راه اندازی اپلیکیشن گمگشته بسیار خیرخواهانه است، از این رو گم گشته آمادگی خدمات برای اربعین امام حسین(ع) درامور گمشده ها وپیداشده ها به صورت کاملا رایگان به عنوان نوکری زائرین رادارد که انشاء الله با بازگشایی راه کربلا این خدمت به تمامی هموطنان سراسر کشور قابل ارائه است.   وی افزود: تمامی هموطنان جهت دانلود برنامه گم گشته می توانند ازطریق بازار این برنامه کاربردی را دانلود کنند.   اسدی در پایان ضمن درخواست از مردم در خصوص نصب این برنامه گفت: امیدواریم آحاد جامعه با تبلیغ و معرفی به دیگران دراین کار خیر وخدا پسندانه شریک معنوی ما باشند.   پارسا روستایی مسؤل کانون دفاترپیشخوان استان فارس در ادامه این جلسه باتوجه به کاربردی بودن طرح وایجاد اشتغال برای بسیاری ازافراد، ضمن تایید و اجازه دادن ورود دفاتر استان، افزودند:همکاری بااین طرح موجب می شود که به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تولید، اشتغال ومانع زدایی ها جامعه عمل پوشانده شود که تآثیر بسزائی در زمان وهزینه برای مردم ودولت دارا می باشد.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اپلیکیشن گم گم گشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم) ۲ روش خلاقانه و جالب برای تعمیر نشتی لوله آب (فیلم) ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • نحوه تعمیر تیوپ لاستیک دوچرخه سوراخ شده؛ یک ترفند ساده و کاربردی (فیلم)
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • با 6 تکنیک کهن ژاپنی زندگی و روابط تان را متحول کنید
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • نویز کنسلینگ چیست و چه کاربردی دارد ؟
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد
  • اتصال سیستم پیامک (SMS) به CRM: راهنمای کاربردی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • مخالفت ایلان ماسک با ممنوعیت تیک تاک در آمریکا
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است