Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از توزیع الکترونیکی نخستین مرحله سهمیه نفت‌سفید در سال‌ 1400 برای 60 هزار خانوار مصرف‌کننده این فرآورده در منطقه میاندوآب خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، سیدجواد فیض‌حسینی افزود: به‌منظور تأمین به‌موقع سوخت خانوارهای مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز طبیعی ساکن در منطقه و ذخیره‌سازی تدریجی این فرآورده برای مصرف در ماه‌های سرد سال و مناطق سخت‌گذر، سهمیه 400 لیتری نفت‌سفید برای 60 هزار خانوار فاقد شبکه گاز شهری در کارت‌ بانکی خانوارهای زیر پوشش شارژ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: ساکنان مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز شهری هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی با توجه به سهمیه اعلامی می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگی‌های نفت‌سفید شهری و روستایی و ارائه کارت بانکی ثبت‌شده در سیستم تجارت آسان نسبت به تحویل سهمیه تعیین‌شده اقدام کنند و سهمیه اعلامی این مرحله تا پایان خردادماه امسال‌ اعتبار دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: اطلاع‌رسانی لازم درباره سهمیه نفت‌سفید اعلامی خانوارها از طریق صداوسیما و فرمانداری‌ها و رسانه‌های محلی انجام شده است.
فیض‌حسینی تصریح کرد: آن دسته از خانوارهایی که تاکنون به هر دلیلی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت‌نام و مشخصات اعضای خانوار خود را درج کنند.
وی افزود: نفت‌سفید مورد نیاز خانوارها به‌وسیله 253 فروشندگی شهری و روستایی به‌طور مستمر توزیع می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب همچنین به کاهش 10 درصدی مصرف این فرآورده در این منطقه در سال 99 اشاره کرد و علت اصلی این کاهش را تلاش‌های شبانه‌روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده، توسعه شبکه گاز شهری، حذف کالابرگ فیزیکی و الکترونیکی کردن توزیع نفت‌سفید بیان کرد.
فیض‌حسینی درباره فعالیت‌های تأسیسات سیلندرپرکنی گفت: تعداد 14 باب تأسیسات سیلندرپرکنی در سطح منطقه فعالیت می‌کنند که وظیفه توزیع گاز مایع برای مصارف خانگی را به‌عهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب شهری و روستایی شبکه گاز نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه شاهرود آغاز شد

حسین عبدلی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود در حاشیه آغاز طرح گلگشت نوروزی در جمع خبرنگاران در شاهرود گفت: طبق برنامه هر ساله در تعطیلات نوروزی اعزام گروه‌های گلگشت به منظور بازدید از جایگاه‌های عرضه و نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت‌رسانی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۰ گروه در اجرای این طرح فعالیت دارند، ابراز کرد: نظارت بر کیفیت و کمیت بنزین به طور مستمر در جایگاه‌های عرضه طی این بازه زمانی مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ادامه داد: نظارت بر رعایت موارد بهداشتی و نظافت جایگاه‌ها از دیگر وظایف تعریف شده برای این گروه‌ها است.

عبدلی با بیان اینکه اجرای این طرح تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، افزود: ۸۸ جایگاه عرضه بنزین فعال در استان سمنان زیر پوشش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • توزیع ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه در سال جاری
  • تامین ۲ میلیارد لیتر انواع سوخت در منطقه ارومیه
  • استقبال از بهار با ۶۰۰ هزار بوته گل در میاندوآب
  • اعلام سهمیه نفت سفید خانوار‌های مازندرانی در بهار ۱۴۰۳
  • توزیع ۴۶ هزار تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۶ تبریز
  • توزیع بیش از هزار تن فرآورده های گوشتی منجمد در استان
  • آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز
  • طرح گلگشت نوروزی شرکت نفت منطقه شاهرود آغاز شد
  • اجاره ماهانه ۴.۵ میلیون تومانی کارت سوخت کلید خورد
  • ثبات قیمت‌ها و توزیع عادلانه یارانه‌ها با اجرای طرح کالابرگ