Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@11:31:25 GMT

قیمت گوشت گوسفند کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۶۳

قیمت گوشت گوسفند کاهش یافت

براساس آخرین نرخ نامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوسفند کاهش و قیمت گوشت گوساله افزایش یافت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، براساس نرخ نامه جدید، قیمت گوشت گوسفند نسبت به نرخنامه قبلی مقداری کاهش و قیمت گوشت گوساله، قدری افزایش داشته و از صبح امروز با نرخ‌های مصوب جدید در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت انواع گوشت گوسفند و گوساله به شرح زیر اعلام شده است.

۱- ران تازه گوسفندی هر کیلوگرم ۱۳۹،۷۰۰ تومان

۲- سردست تازه گوسفندی هر کیلوگرم ۱۱۹،۳۰۰ تومان

۳- کف دست تازه گوسفندی هر کیلوگرم ۱۳۸،۳۰۰ تومان

۴- قلوه‌گاه تازه گوسفندی هر کیلوگرم ۷۸،۴۰۰ تومان

۵- شقه یا لاشه گوسفندی هر کیلوگرم ۱۱۵،۹۰۰ تومان

۶- ران تازه گوساله هر کیلوگرم ۱۲۹،۳۰۰ تومان

۷- سردست تازه گوساله هر کیلوگرم ۱۲۷،۳۰۰ تومان

۸- قلوه‌گاه تازه گوساله هر کیلوگرم ۸۸،۳۰۰ تومان

۹- گوشت مخلوط (لُخم) گوساله هر کیلوگرم ۱۱۸ هزار تومان

۱۰- گوشت چرخ‌کرده مخلوط هر کیلوگرم ۱۱۳،۸۰۰ تومان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت گوشت گوشت گوساله گوشت گوسفند انواع گوشت تازه گوسفندی هر کیلوگرم گوساله هر کیلوگرم تازه گوسفند قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، افزایش قیمت گوشت و صف‌های طولانی گوشت وارداتی به اصطلاح تنظیم بازاری مدتی است نقل محافل و تیتر یک رسانه‌ها شده است.مدیرکل تامین دام و فراورده های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام کشور در این باره می‌گوید که قیمت گوشت در بهار آینده به تعادل می‌رسد.جعفری گفت که علاوه بر واردات گوشت،‌ تولید داخل هم با تامین نقدینگی و تحویل علوفه مدت دار تقویت می‌شود.

قیمت گوشت در ماه های گذشته از کیلویی ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد، گوشت گوسفندی وارداتی هم که به قیمت حدود ۳۱۰ هزار تومان عرضه می شود، به گفته برخی خریداران، صف‌های طولانی دارد که چندین ساعت باید منتظر ماند.به گفته کارشناسان، گرانی و کمبود نهاده در دو سال گذشته موجب شد که دامداران دام خود را روانه کشتارگاه کنند و عرضه دام داخلی کم شده است.آمار غیر رسمی وجود دارد که در دو سال گذشته سالانه ۱۶ میلیون راس دام، معادل دو برابر روال قبل، روانه کشتارگاه‌ها شده است که بسیاری از دامداران به دلیل عدم توانایی در تامین هزینه‌ تولید مجبور به کاهش تعداد دام و یا توقف تولید شده اند.

به گفته جعفری روزانه ۴۵۰ تن گوشت گرم و منجمد وارد بازار می شود، گوشت گوساله از برزیل و گوشت گوسفندی از مغولستان، روسیه و استرالیا وارد می شود و با چند کشور دیگر هم رایزنی می شود.مدیرکل تامین دام و فراورده های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام کشور می گوید که ۳۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی و نیز ۱.۵ میلیون تن نهاده مدت دار در اختیار دامداران داده شده است.به گفته وی، تفاهم‌نامه واردات دام مولد هم انجام شده است که با نظارت سازمان دامپزشکی وارد می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲+جدول
  • (ویدیو) طرز تهیه واویشکای گوشت گوسفند و گوجه توسط آشپز مشهور افغانی
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ +جدول
  • دلایل کاهش گوشت قرمز؛ وزارت جهاد: بهار مشکل گوشت رفع می‌شود
  • قیمت جدید گوشت گوسفندی در شب عید
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • سخت‌گیری خدا برای حق‌الناس
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • آغاز توزیع گوشت منجمد در استان سمنان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲+جدول