Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس از اجرای پنجمین پویش ملی «سفره دار» در ماه رمضان ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ گروه جهادی بسیج دانشجویی در فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس از اجرای پنجمین پویش ملی «سفره دار» در ماه رمضان ۱۴۰۰ با حضور ۱۲ گروه جهادی بسیج دانشجویی در فارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یوسفی افزود: این طرح توسط جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی (ع) بسیج دانشجویی فارس در سطح استان با حمایت بنیاد علوی و حضور ۱۲ گروه جهادی در شهرستان‌های شیراز، داراب، مرودشت، خفر، فسا، خرامه، کوار، ارسنجان برگزار شد.


مظفر حیدری مسئول قرارگاه جمعیت دانشجویی امام حسن مجتبی علیه‌السلام و گروه جهادی دانشجویی راه سرخ ضمن بیان توزیع ۶۵هزار پرس غذا در این طرح توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی، بیان کرد: در این طرح ۴۵ هزارپرس غذای گرم و ۲۰ هزار پرس افطاری ساده در محلات حاشیه شهر تهیه وتوزیع شد که شهرستان داراب با تهیه و توزیع بیش از ۲۵ هزار پرس افطاری و غذای گرم بیشترین مشارکت رادربین شهرستان‌های فارس توسط «گروه جهادی راه سرخ» بسیج دانشجویی داراب را داشته است.


مظفر حیدری تصریح کرد: طرح بزرگ «کوچه‌های کریمانه» زیر مجموعه پویش ملی «سفره دار» با اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه، جشن و برپایی کاروان‌های شادی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیه السلام السلام در محلات حاشیه نشین سراسر کشور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، پنجمین پویش ملی «سفره دار» در ماه رمضان با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی در محلات حاشیه نشین با طبخ و توزیع ۴۰۵هزار پرس غذای گرم و تهیه و توزیع ۲۰۰ هزار افطاری ساده در مجموع ۶۰۵ هزار افطاری ساده و غذای گرم با حضور ۳۰۰گروه جهادی و دانشجویی و برپایی ۵۳ کاروان شادی، برگزاری ۱۲۴ جشن ویژه مشارکت ۱۸۶گروه جهادی، اجرای طرح در ۲۱۹محله در سراسر کشور برگزار شده‌ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گروههای جهادی بسیج دانشجویی ماه رمضان کمک مومنانه بسیج دانشجویی گروه جهادی غذای گرم پویش ملی سفره دار هزار پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در سطح استان به ویژه مناطق کم‌برخوردار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، هوشنگ فولادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بیش از 1500 گروه جهادی در استان، اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز 1403 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، 135 گروه جهادی آماده خدمت‌رسانی در عرصه‌های مختلف استان چهارمحال و بختیاری هستند.

وی افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز، مقرر شد 34 گروه جهادی در عرصه‌های پزشکی_درمانی، محرومیت زدایی و آموزشی، عمرانی، فرهنگ و معنویت‌افزایی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی، دامپزشکی، خدماتی و توزیع بسته‌های معیشتی، عازم مناطق مختلف بویژه کمتربرخوردار استان چهارمحال و بختیاری شوند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تداوم جهاد آبرسانی در 4 منطقه استان، افزود: طی قراردادی که با قرارگاه جهادی امام حسن(ع) بسته شد همچنان آبرسانی به نقاط مختلف روستایی فاقد آب شرب ادامه دارد، که از بین 283 روستا، آبرسانی به 75 روستا تکمیل شده و مابقی پیشرفت 70درصدی دارند.

 وی، ادامه داد: گروه‌های جهادی در قالب های مختلف، پایگاه‌های بسیج محلات، دانش‌آموزی، دانشجویی، جامعه پزشکی، مهندسین کشاورزی و صنعت و حقوقدانان و اقشار مختلف بسیج در طول سال مشغول فعالیت و خدمت رسانی بی‌منت و خالصانه به مردم هستند. اولویت فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار، صعب العبور و سپس حاشیه شهرها است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) خاطرنشان کرد: اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، تعمیر و تکمیل مسکن محرومان و مددجویی، تهیه و تأمین جهیزیه برای زوج های نیازمند، آبرسانی به روستاهای فاقد آب شرب سالم و پایدار در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، احداث جاده و کانال‌های انتقال آب به اراضی کشاورزی، ساخت و تعمیرات غسال‌خانه، مساجد، خانه‌های عالم، نوسازی مدارس و ... ، راه‌اندازی کارگاه‌های اشتغالزایی زودبازده و حمایت از کارآفرینان اقتصاد مقاومتی، گوشه ای از اقدامات بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی است.

 فولادی تصریح کرد: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به 1000نفر تا سقف 150 میلیون تومان و تعمیر و مرمت 300 واحد مسکن محرومین و ساخت 220 مسکن نیازمندان به همراه اهدای 600سری جهیزیه به زوج‌های عزتمند استان گوشه‌ای از خدمات بسیج سازندگی است.

 وی همچنین از راه‌اندازی صدها صندوق قرض الحسنه خبرداد که منجر به تشکیل تعاونی‌های متعدد گردیده است.

فولادی گفت: 23 کارگاه‌های اشتغال‌زایی نیز راه‌اندازی شده که در هر کارگاه متوسط تا 12 نفر مشغول به فعالیت هستند که بیشتر از سرپرستان خانوار هستند.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دعوت برای حضور در سومین سال پویش «میهمان سفره کریمان»
  • آماده‌باش بسیج سازندگی برای وقوع احتمالی سیل در برخی استان‌ها
  • درخشش گروه های جهادی خراسان جنوبی در خدمت‌رسانی به مردم
  • همزمان با نوروز امسال، محلات خراسان جنوبی میزبان ۳۲۲ گروه جهادی
  • فعالیت بیش از ۲۸۰۰ جهادگر ماه رمضان و نوروز در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۳۲۲ گروه جهادی طی ایام نوروز در خراسان جنوبی
  • توزیع غذای گرم در مسجد بقیه الله (عج) همزمان با مهمانی ماه خدا + تصاویر
  • آمادگی ۱۳۵ گروه جهادی برای خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروز
  • خدمت‌رسانی ۳۴ گروه جهادی در ایام نوروز در چهارمحال و بختیاری
  • حضور ۴۶۵ گروه جهادی و دانشجویی در پویش ملی لبخند ایران