Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با تأکید بر این مهم که برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری امری حائز اهمیت است، گفت: به هیچ عنوان نباید فراموش کنیم که در کنار برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری آحاد اقشار جامعه، سلامت مردم همواره در اولویت قرار داشته و این مقوله باید تضمین شود و نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها نیز به این مهم توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها موظف هستند تا مانند سایر اقشار جامعه و مردم بلکه بیشتر از آن‌ها، نسب به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته و از هرگونه تجمع خارج از ضوابط اعلامی خودداری کنند.
آشناگر با بیان اینکه اخیراً یکی از شهرداری‌های استان وارد فاز تبلیغاتی انتخابات شوراهای اسلامی شهر شده و به این واسطه و با عنوان افتتاح پروژه‌ها، زمینه تجمع و حضور مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا را فراهم کرده است، از این مهم انتقاد کرده و افزود: در مورد اخیر، نقض مقررات اعمالی منع رفت و آمد شبانه و عدم برگزاری تجمع که هر دو از موارد محدودیت‌های هوشمند کرونایی و مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است، صورت گرفته که تخلف آشکار بوده و نیاز است تا ضمن ارائه توضیحات و گزارش مبسوط توسط فرماندار شهرستان در این خصوص، با ورود دستگاه بازرسی استان، با شهردار برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.
استاندار سمنان در ادامه مجدداً ضمن تشریح وضعیت شکننده فعلی استان در خصوص شیوع ویروس کرونا، بر حفظ سلامت مردم استان تأکید نمود و گفت: شهرداران و دستگاه‌های اجرایی استان، افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها را به ایام بعد از انتخابات موکول کرده و یا به‌صورت وبیناری برگزار نمایند و از دعوت و تجمع مردم برای حضور در این مراسم ها، به‌شدت خودداری کنند.

روند سرایت ویروس کرونا در استان سمنان، نزولی است

استاندار سمنان گفت: روند سرایت ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری در استان نزولی است اما باید از این وضعیت شکننده مراقب کنیم.

آشناگر گفت: خوشبختانه بر اساس آمارهای اعلامی، سیر ابتلا به بیماری و سرایت ویروس کرونا در کل کشور نزولی است و در استان سمنان نیز روند ابتلای به این بیماری، روندی رضایت‌بخش داشته و سرعت سرایت به‌شدت نزولی است.
وی با بیان اینکه روند حرکتی و سرعت مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا نیز در استان کاهش پیدا کرده، افزود: وضعیت فعلی شکننده است؛ همگان باید کاملاً مراقبت کنیم چراکه در صورت غفلت مدیران و اقشار مختلف و مردم، ممکن است مجدداً در روند صعودی قرار بگیریم.
استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه استان سمنان در حوزه رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور، در رده‌های بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد، اظهار داشت: از مردم عزیز استان سمنان درخواست داریم تا همچون گذشته، نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا در آینده شاهد ثبات در وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی آحاد اقشار مردم باشیم.

رنگ‌بندی جدید برای شهرستان‌های سمنان اعلام نشد

استاندار سمنان گفت: تاکنون رنگ‌بندی جدیدی برای وضعیت شهرستان‌های استان اعلام‌نشده و محدودیت‌های کرونایی کماکان بر اساس رنگ‌بندی قبلی در استان اعمال خواهد شد.

آشناگر گفت: تا به این لحظه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری تغییری نکرده و ابلاغیه رسمی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام نشده است و کماکان محدودیت‌های هوشمند کرونایی بر اساس رنگ‌بندی‌های قبلی در حوزه اصناف،‌ مشاغل، دورکاری و سایر موارد، اعمال می‌شود.
وی افزود: بر اساس رنگ‌بندی قبلی، سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان اعم از سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.
آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود، از اعمال قانون و اجرای محدودیت‌های منع رفت و آمد شبانه و کنترل ورودی و خروجی‌ها توسط نیروی انتظامی استان در ایام تعطیلات گذشته و قبل از آن، تقدیر و تشکر کرده و بر انعکاس گزارش‌ها در این حوزه تأکید کرد.
وی همچنین با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون کرونا در استان و کشور خوب است، اظهار داشت: وضعیت و روند تزریق واکسن به گروه‌های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا در استان سمنان، بالاتر از میانگین کشوری است و انشالله با تحویل سهمیه واکسن‌های بیشتر، سرعت روند این مهم افزایش خواهد یافت.
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی همچون فرمانداری‌ها که متولی برگزاری انتخابات هستند، به‌ناچار مجبور به استفاده از توان نیروی انسانی بیشتری بوده که امری اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، موظف به اجرای محدودیت‌ها و ابلاغیه‌های سازمان امور استخدامی در خصوص مدیریت مقابله با کرونا هستند و نباید هیچ‌گونه تخلف و کوتاهی در این زمینه صورت گیرد تا انشالله شاهد تداوم روند نزولی انتقال ویروس و ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات انتخاباتی سمنان انتخابات مدیریت مقابله با کرونا دستگاه های اجرایی استاندار سمنان کرونا در استان استان سمنان ویروس کرونا محدودیت ها رنگ بندی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان