Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@03:59:24 GMT

«محسن رهامی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۸۲

«محسن رهامی» در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت‌نام کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «محسن رهامی» عضو شورای مرکزی انجمن مدرسین دانشگاه صبح امروز (شنبه) با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات امروز به پایان خواهد رسید و داوطلبان باید با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5212448

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان انتخابات 1400 انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان وزارت کشور محمد جواد ظریف فلسطین انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس علی لاریجانی محمدجواد ظریف عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه (CEC) گزارش داد که انتظار می‌رود ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی با بیش از ۸۷ درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود.

رقیب وی از حزب کمونیست، نیکولای خاریتونوف، با ۴.۳ درصد، ولادیسلاو داوانکوف از حزب مردم جدید (۳.۸ درصد) و لئونید اسلوتسکی از لیبرال دموکرات ها (۳.۲ درصد) قرار دارند.

نظرسنجی‌های خروجی پیش از این روند مشابهی را نشان می‌داد و انتظار می‌رفت که رئیس دولت با ۸۷.۸ درصد برنده انتخابات باشد. نظرسنجی خارج از کشور در میان ۴۶۶۳۲۴ رای دهنده در شعب اخذ رای در سراسر کشور انجام شد.

پردازش آرا در اکثر مناطق روسیه به پایان رسیده است. پوتین ۹۴.۱۲ درصد از آرا را در جمهوری خلق لوگانسک (LPR) و بیش از ۹۵ درصد را در جمهوری خلق دونتسک (DPR) به دست آورده است، دو منطقه جدید روسیه که شهروندان برای اولین بار در آن رای می دهند.

نتایج جمهوری‌های تیوا، خاکاسیا و یاکوتیا، مناطق زاپوروژیه، خرسون و خاباروفسک، و از منطقه خودمختار چوکوتکا نیز نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور فعلی مقابل چهار نامزد با تقریباً ۹۰ درصد آرا، پیشتاز است.

پوتین نتایج اولیه را به عنوان نشانه‌ای از «اعتماد و امید » به او ستود و گفت: البته، ما وظایف زیادی در پیش داریم. اما من می‌خواهم برای همه روشن کنم: زمانی که ما محکم ایستادیم، هیچ کس نتوانست ما را بترساند، اراده و وجدان ما را سرکوب کند. آنها در گذشته شکست خوردند و در آینده نیز شکست خواهند خورد.

کد خبر 839917 منبع: ایسنا برچسب‌ها انتخابات خبر ویژه روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه

دیگر خبرها

  • پوتین دوباره رئیس جمهوری روسیه شد | جزئیات انتخابات ریاست جمهوری در این کشور
  • علی لاریجانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۸ می‌شود؟
  • مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ۷۳ درصد رسید
  • رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران + تصاویر |‌ چند شهروند روسی صبح امروز در تهران رای دادند؟
  • برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • آغاز  رأی‌گیری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ایران
  • مشارکت انتخاباتی روس‌ها از ۵۸ درصد گذشت
  • حواشی دومین روز انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • واکنش‌ها به انتخابات ریاست جمهوری در روسیه/ پوتین آنلاین رأی داد