Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@03:00:17 GMT

افشای مبلغ مورد نظر منچستر برای جذب ستاره رئال

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۸۶

افشای مبلغ مورد نظر منچستر برای جذب ستاره رئال

رافائل واران گزینه شماره یک یونایتد برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران تنها یک سال و 2 ماه دیگر با رئال قرارداد دارد ولی دیگر تمایلی برای ادامه حضور در این باشگاه ندارد.

 

 

 

 

او سال 2011 و با توصیه زین الدین زیدان بود که از لانس فرانسه به رئال پیوست و به خصوص در 5 سال اخیر مهره ثابت خط دفاعی رئال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واران که با رئال همه جام ها را برده و با تیم ملی فرانسه نیز فاتح جام جهانی شده، حالا به دنبال چالشی جدید در عرصه فوتبال باشگاهی است و سران رئال با علم به این قضیه، مخالفتی با جدایی او ندارند. رئال می داند که واران قراردادش را تمدید نمی کند و سال 2022 می تواند به صورت بازیکن آزاد جدا شود.

 

 

 

 

یونایتد از 2016 علاقه مند به جذب واران است ولی هرگز به هدف خود نرسیده با این وجود حالا بهترین شانس را برای به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی دارد. طبق ادعای نشریه میرر، سران یونایتد حاضرند پیشنهادی 46 میلیون یورویی به رئال ارائه دهند که با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد واران باقیمانده، رقم بالایی محسوب می شود. طبق همین گزارش، رئال حاضر نیست با کمتر از 70 میلیون یورو واران را واگذار کند.

ضعف دفاعی منچستر که مهمترین دلیل جاماندن این تیم از کورس قهرمانی لیگ برتر در فصل جاری بود، شاید در نهایت سران باشگاه را متقاعد کند که به خواسته رئال تن بدهند.

 

رئال مادرید منچستر یونایتد رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: رویارویی با پادشاه به یک سنت تبدیل شده است

سرمربی منچسترسیتی به قرعه رئال مادرید در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و در یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی ها منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی به مصاف رئال مادرید پرافتخارترین  تیم این رقابت ها خواهد رفت.

پپ گواردیولا به این قرعه سخت واکنش نشان داد.

سرمربی منچستر سیتی گفت: به نظر می رسد که این به یک سنت تبدیل شده است. برای سومین فصل پیاپی است که در مرحله حذفی باید به مصاف رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپا برویم. تا این بازی جذاب فرصت زیادی باقی مانده است . امیدوارم در بهترین حالت خود پای به این مسابقه حساس گذاریم.

گواردیولا ادامه داد: در این مرحله هیچ کسی نمی  تواند بگوید که کدام قرعه آسان است چرا که همه تیم ها خوب هستند و شانس قهرمانی دارند. ما برای صعود به دور بعد نیاز به دو بازی بسیار خوب داریم. در سال های اخیر بسیار منظم و سازمان یافته بازی کرده ایم. قطعا برای صعود به دور بعد کار سختی پیش رو خواهیم داشت.

منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است. آنها سال قبل با پیروزی برابر رئال مادرید راهی فینال شدند و در نهایت اینتر را شکست دادند تا برای نخستین بار در تاریخ جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شکست دراماتیک لیورپول در برابر منچستر یونایتد
  • حذف لیورپول مقابل منچستر در یک دیدار پرگل و دراماتیک
  • حذف دراماتیک لیورپول از جام حذفی انگلیس مقابل منچستر یونایتد
  • (ویدئو) گل دیدنی لیوپول به منچستر یونایتد دقیقه ۱۰۵
  • (ویدئو) گل دوم منچستر یونایتد به لیورپول
  • (ویدئو) دو گل لیوپول به منچستر یونایتد
  • مقایسه افتخارات منچستر یونایتد و منچستر سیتی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول‌ از تلویزیون + پخش شبکه ورزش و آنلاین
  • ستاره رئال: خودمان هم دوست داشتیم به سیتی بخوریم!
  • گواردیولا: رویارویی با پادشاه به یک سنت تبدیل شده است