Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@06:20:27 GMT

مسعود زریبافان داوطلب کاندیداتوری انتخابات شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۸۷

مسعود زریبافان داوطلب کاندیداتوری انتخابات شد

به گزارش ایسنا، مسعود زریبافان ظهر شنبه با حضور در ستاد انتخابات کشور جهت کاندیداتوری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست

هوادار با هدایت مسعود شجاعی در هفت دیدار ۹ گل دریافت کرده است.

به گزارش تسنیم، مسعود شجاعی از هفته چهاردهم لیگ برتر هدایت هوادار را برعهده گرفت تا شاهد ورود مربی جدیدی به چرخه لیگ برتر باشیم. بعد از گذشت هفت مسابقه حالا می‌توان قضاوت درست‌تری از سبک و روش کاری این مربی 39 ساله داشته باشیم:

شجاعی تاکنون در هفت مسابقه روی نیمکت بنفش‌پوشان نشسته است. او در اولین تجربه رسمی سرمربیگری خود آمار سه پیروزی، سه مساوی و یک شکست را طی هفت دیدار اخیر تیمش تجربه کرده است. نباید فراموش کرد دو پیروزی بنفش‌پوشان مقابل استقلال خوزستان (دیدار هفته پانزدهم لیگ و جام حذفی) رقم خورده است.

اولین باخت مسعود شجاعی مقابل تراکتوری رقم خورد که سابقه بازی در این تیم را دارد. بیشترین تعداد گل خورده تیم تهرانی هم مقابل پرشورهای تبریزی رقم خورده است.

هوادار به جز دیدار برابر مس رفسنجان که به تساوی بدون گل رضایت داد در تمامی دیدارها حداقل یک گل به ثمر رسانده است. 11 گل به ثمر رسانده مقابل 9 گل دریافتی توسط شاگردان شجاعی نشان می‌دهد با وجود اینکه سرمربی هوادار شاگرد کی‌روش بوده است به بازی هجومی تمایل بیشتری دارد. به نظر می‌رسد سرمربی تازه کار هوادار باید در سبک و ساختار دفاعی خود تجدیدنظر کند.

در دو دیدار هفته‌های هفدهم و نوزدهم هوادار توانسته است نتیجه را تغییر بدهد و به اصطلاح کامبک بزند. نباید فراموش کرد بیشتر بازی‌های تیم شجاعی مقابل تیم‌های قعر جدولی انجام شده است. باید دید مقابل استقلال و دیگر تیم‌های مدعی این تیم چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ داوطلب و امدادگر ایام نوروز در مرکزی امدادرسانی می کنند
  • فرازی از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی
  • (عکس) خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • خوشتیپ‌ترین سرمربی لیگ کیست!
  • شمس‌آذر یک بازیکن جدید جذب کرد
  • دروازه‌بان آلومینیوم به شمس‌آذر پیوست
  • مسعود پورمحمد به شمس‌آذر پیوست
  • به انگیزه برگزاری فستیوال کوچه
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست