Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@11:02:59 GMT

پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۲۹۶

پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

بازگشت به دامنه نوسان متقارن نیز شرایط کار را بهتر کرده است و پیش بینی می‌شود که بازار فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد. حرکت به سمت دامنه مثبت در سهم‌های شاخص ساز و به تعادل رسیدن سهم‌های کوچک در بازار پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ یکشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: بازار روز شنبه تقریباً عملکرد بهتری را نسبت به هفته گذشته سپری کرد، روزهای پیش روی بازار چند تفاوتی اساسی با گذشته دارد یکی از مهم‌ترین آن‌ها شرایط سیاسی انتخابات است، بدون شک بسیاری از مردم در سال گذشته درگیر بازار سرمایه شدند و پس از ریزش شدید آن بخش زیادی از سرمایه خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از نامزدها وعده‌هایی را در خصوص بورس داده‌اند و در روز جاری در صفحه اینستاگرام آقای رئیسی با یک پس زمینه سبز نوشته شده بود که خبری در راه است و این عکس در پیج‌های و کانال‌های بورسی بازنشر شد که احتمال می‌رود نظر ایشان به بازگشت سرسبزی به بازار سرمایه است.

وعده‌ها و قول‌ها نامزدها را در این ایام در جهت بازار سرمایه خواهیم شنید، کسی که بتواند رأی سرمایه گذاران در بازار سرمایه را به خود جلب کند شاید برنده کارزار انتخابات باشد زیرا بر اساس برخی از آمارها نزدیک به ۵۰ میلیون نفر درگیر بازار سرمایه هستند.

بازگشت به دامنه نوسان متقارن نیز شرایط کار را بهتر کرده است و پیش بینی می‌شود که بازار فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه با رشد ۵ تا ۱۰ هزار واحدی همراه باشد. حرکت به سمت دامنه مثبت در سهم‌های شاخص ساز و به تعادل رسیدن سهم‌های کوچک در بازار پیش بینی می‌شود.

کد خبر 493574

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیش بینی بورس امروز پیش بینی بورس فردا پیش بینی بورس پیش بینی بورس در هفته آینده اخبار پیش بینی بورس کانال پیش بینی بورس بازار بورس بورس شاخص بورس معاملات بورس شاخص کل بورس بورس تهران شاخص بورس تهران سازمان بورس اوراق بهادار بازار دوم بورس سهامداران بورس بازار اول بورس فرابورس شاخص بورس های جهانی بازار سرمایه و بورس بازار معاملات نقدی بورس شاخص بورس امروز اخبار بورس امروز تحلیل بورس امروز نقشه بازار بورس امروز وضعیت بورس امروز چگونه بود ریزش شاخص بورس علت افت بازار بورس امروز بازار بورس امروز چگونه است بازار بورس انرژی وضعیت بازار بورس آخرین وضعیت بازار بورس تحلیل بازار بورس صندوق تثبیت بازار بورس پیش بینی آینده بازار بورس کنترل بازار بورس تعادل در بازار بورس رشد بازار بورس فشار عرضه در بازار بورس معاون بازار بورس تامین کسری بودجه از بازار بورس نقشه بازار بورس تعادل بخشی به بازار بورس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۶ اردیبهشت ماه پیش بینی می شود بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم سرمایه‌ها به سمت هوش مصنوعی/ شاخص بورس‌های جهانی بالا رفت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، توسعه هوش مصنوعی در همه صنایع، سرمایه‌ها را به سمت خرید صندوق‌های قابل معامله در بورس با تمرکز بر هوش مصنوعی سرازیر کرده است.

بنا بر این گزارش، رشد چشمگیر شرکت‌های فناوری مانند انویدیا سبب شده است که سرمایه‌گذاران به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب سود از پتانسیل رشد این فناوری در صنعت باشند.

صندوق‌های قابل معامله در بورس با مضمون هوش مصنوعی گستره وسیعی را در برمی‌گیرد: از شرکت‌های پیشتاز در فناوری هوش مصنوعی گرفته تا سرمایه‌های تخصصی متمرکز بر حوزه‌هایی مانند رباتیک.

بر اساس داده‌های مورنینگ‌استار (Morningstar)، ارزش سرمایه‌های کل صندوق‌های قابل معامله در بورس در آمریکا تا پایان فوریه به ۶.۸۸ میلیارد دلار رسید که نسبت به سال گذشته میلادی ۲.۵۵ میلیارد دلار افزایش داشت.

برخی از صندوق‌های قابل معامله در بورس که کوچک‌تر بودند نیز رشد سریعی داشته‌اند، برای مثال، سهام صندوق هوش مصنوعی مولد تِمز (Themes)، سه برابر شده و به ۲۰ میلیون دلار رسیده است.

پیش‌بینی تحلیلگران آن است که سرمایه‌گذاران مشتاق ورود به حوزه‌های جدید در هوش مصنوعی هستند، که در این میان چشم‌انداز برخی فناوری‌ها مانند ادغام هوش مصنوعی با تلفن‌های هوشمند برای آنها جذاب‌تر است.

اس اند پی ۵۰۰ (S&P ۵۰۰) شامل فهرستی از ۵۰۰ سهام برتر در بورس نیویورک و نَزدَک آمریکا حدود ۸ درصد افزایش یافته است که بخشی از آن به دلیل افزایش سرمایه‌های ذی‌نفعان هوش مصنوعی مانند انویدیا و مایکروسافت بوده است، اما مشخص نیست که آیا انبوه سرمایه‌های هوش مصنوعی به افزایش چشمگیر سهام کمک می‌کند یا به افزایش قیمت سهام که منجر به شکل‌گیری حباب خواهد شد.

نگرانی کارشناسان بازار سرمایه این است که هیجان سرمایه‌گذاران برای هجوم به حوزه هوش مصنوعی حباب اقتصادی ایجاد کند و در نتیجه باعث عقب‌نشینی برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ شود.

انتهای پیام/

نازنین احسانی طباطبایی

دیگر خبرها

  • نخستین شرکت ‌ـ تعاونی کرمانشاه بورسی شد
  • هجوم سرمایه‌ها به سمت هوش مصنوعی/ شاخص بورس‌های جهانی بالا رفت
  • رشد بیش از ۳۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲
  • رشد چشمگیر بورس حُسن ختام سال ۱۴۰۲ بازار سهام
  • لحظه به لحظه با بورس / افزایش ۷۳۸ واحدی شاخص کل
  • دورنمای بورس در سال جدید
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/ نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • بورس به کام سهامداران شیرین شد
  • تا اردیبهشت سال آینده اساسنامه منطقه آزاد دوغارون به تصویب می‌رسد
  • عیدی گروه انتخاب الکترونیک آرمان به سهامداران