Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصلانی با تاکید بر افزایش تعداد شعب اخذ رای در انتخابات پیش رو در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران موجب ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل سازمان بازرسی استان ایلام در هفتادمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، بر جمع آوری و تحلیل آمار مبتلایان و تعداد فوتی های ناشی از بیماری کرونا در استان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« مهدی اصلانی» افزود: بایستی از طریق همکاری و بسیج نیروهای مختلف پزشکی، بهداشتی، روانشناسی و جامعه شناسی کار پایش محلات، برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از قبیل میزان آسیب پذیری، تاب آوری افراد، سن مبتلایان و... تشکیل و نتایج حاصل از آن در اختیار مرکز کشور قرار گیرد.

 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم همکاری سازمان های مختلف استان در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، یادآور شد: نیاز است دو دستگاه راهداری و شهرداری همکاری بیشتری در جهت موارد پیشگیرانه و رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان داشته باشند.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام با تاکید بر بهبود روند واکسیناسیون افراد، تصریح کرد: استقبال از واکسیناسیون کادر درمان و پزشکی استان با رشد آماری ۶۲ و ۶۸ درصدی، دارای پیامد مثبت کاهش بار روانی در بین اقشار مختلف مردم خواهد بود.

 

اصلانی با اشاره به رفتار تبعیض آمیز در بازگشایی برخی صنوف همچون باشگاه داران و ایجاد ذهنیت منفی در بین اصناف و بازاریان استان، گفت: لازمه رفع فضای منفی ایجاد شده در تناسب با گروه های مختلف صنفی، اطلاع رسانی در این مساله است.

 

مدیرکل بازرسی استان ایلام در پایان بر فراهم نمودن فضای بهداشتی جهت برگزاری آزمون های پایه ۹ و ۱۲ دانش آموزان با کمک تایید کارشناسان بهداشتی تاکید کرد و افزود: بایستی سازوکاری اتخاذ شود که علاوه بر رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی این امتحانات طی چند نوبت برگذار شود.

 

وی همچنین بر افزایش شعب اخذ رأی به تناسب پراکنش جمعیت و تشکیل صفوف آرای انتخاباتی در فضای باز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: بازرس کل صنوف استان ایلام کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

سید رضا حسینی نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی احداث ۱۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و آبخوری و تعمیر ۳۲۰ چشمه در قالب طرح سرویس بهداشتی با تخصیص ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شد که از این تعداد ۴۵۰ چشمه در مهرماه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بهره برداری شدند و مابقی پروژه‌ها در دست اجراست.

وی افزود: ۱۸۳ مدرسه در استان دارای سرویس بهداشتی فرسوده هستند که نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیران است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعداد مدارس سنگی و ناایمن، تصریح کرد: هم اینک ۴۸۵ مدرسه سنگی و فاقد استحکام در قالی یک هزار و ۸۲۰ کلاس درس در استان وجود دارد.

حسینی نیک عنوان کرد: صعب العبور بودن مناطق روستایی استان و هزینه‌های بالای ساخت و نبود توجیه اقتصادی با توجه به توپوگرافی این مناطق از عمده مشکلات پیش روی ساخت مدرسه است.

وی تاکید کرد: استان دارای یک هزار و ۷۰۰ روستا و بیش از ۸۰۰ مدرسه زیر ۱۰ نفر دانش آموز است بنابراین ساخت مدرسه و فضای آموزشی برای این تعداد مستلزم تخصیص اعتبارات لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۴۰ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته
  • توقف فعالیت یک استخر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی
  • تهران دومین استان کشور در تصادفات منجر به فوت/ افزایش ۳ درصدی فوتی تصادفات استان تهران
  • رئیس آنروا: برای جلوگیری از قحطی در غزه بازگشایی گذرگاه‌های زمینی ضروری است
  • تقویت شبکه بهداشتی منجر به تاب آوری نظام سلامت/ ارتقای سواد سلامت سبب تقویت خودمراقبتی افراد
  • درصورت عدم رعایت قانون برای افزایش حقوق کارگران، وزیر کار باید پاسخگوی مجلس باشد
  • هشدار رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی
  • ۴۵۰ چشمه بهداشتی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد
  • رعایت حرمت ماه مبارک رمضان مورد تاکید پلیس است 
  • ۶۲ درصد جمعیت ایلام تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارد