Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ایران از پرداخت حدود 125 هزار میلیارد ریال تسهیلات مرتبط با کرونا تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده افزود: گفت: بیش از 82 هزار میلیارد ریال تسهیلات به یارانه بگیران و بیش از 27 هزار میلیارد ریال نیز به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، بیش از 16 هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی نیز برای تامین مخارج مستاجرین در قالب سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن توسط بانک ملی ایران پرداخته شده است. مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: از زمان ابلاغ تسهیلات مرتبط با کرونا تا پایان ماه نخست سال 1400، بیش از 8 میلیون و 381 هزار فقره تسهیلات در قالب عقد قرض الحسنه و مرابحه به جامعه هدف پرداخت کرده ایم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن گفت :‌ضمانت‌های بالای بانک‌ها باعث به انحراف کشیدن تسهیلات اشتغال شده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی بردسکن در دیدار  با حجت الاسلام نیک بین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت علی رغم اینکه بانک مرکزی اعلام کرده است تا پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات تنها یک ضامن کافی می‌باشد ولی متاسفانه این مهم در شهرستان‌ها اجرا نمی‌شود.

سید کاظم حسینی عنوان کرد سخت ‌گیری‌های برخی از بانک‌ها در شهرستان‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال باعث شده است وام‌ها به انحراف کشیده شود و متقاضیان به خاطر اینکه نمی‌توانند ضمانت بانک‌ها را تامین کنند بخشی از تسهیلات خود را مجبور هستند در مسیر اصلی خود هزینه نکنند.

وی از نماینده مردم خواست در مجلس به این مهم پرداخته شود و بانک‌ها را مکلف کنند به دستورالعمل بانک مرکزی عمل کنند و از سخت‌گیری‌های بی‌مورد در پرداخت تسهیلات اجتناب کنند.

بهره برداری از طرح توسعه ای مسجد جامع  روستای خور بردسکن

 طرح توسعه مسجد جامع  روستای خور بردسکن با صرف هزینه ای ۶۸۰ میلیون تومان از کمک خیرین واهالی روستا اجرا شد وبه بهره برداری رسید.
درمراسم افتتاح این طرح حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه بردسکن گفت: با توجه به ميزان رشد جمعيت و افزايش ساخت و سازها در كشورمان، به تعداد مناسب مسجد نساخته‌ايم؛ بنابراین، امروزه به جهاد مسجدسازی نیازمندیم؛ جهاد مسجدسازی در دو بخش، شامل ساخت مسجد در محله‌ها و شهرک‌های جدید و تعمیر مسجد و یا تجدید بنا در محله‌های قدیمی باید صورت گیرد.

  در پایان از خیران  این روستا تجلیل شد.

 

برگزاری مراسم شب‌های قدر در بیش از ۷۵ مسجد شهرستان بردسکن

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بردسکن گفت مراسم شب‌های قدر در ۷۵ مسجد در شهرهای بردسکن ،انابد و شهرآباد و روستاها برگزار می‌شود. حجت الاسلام هادی شکاری در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی گفت :خوشبختانه با تعامل و همدلی دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و امنیتی تمام تلاش ما بر این است مجالسی با کیفیت و با محتوا با استفاده از واعظین و مداحان اهل بیت برگزار شود. 

 

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد