Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@05:10:45 GMT

گل محمدی چگونه فرهاد مجیدی را کیش و مات کرد ؟

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۳۳

گل محمدی چگونه فرهاد مجیدی را کیش و مات کرد ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس برای باز پس گیری صدر لیگ روزهای سختی را گذراند‌ . پرسپولیس پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا در هند ، کشوری که به هیچ عنوان شایسته میزبانی نبود ، کرونا گرفتن سعید آقایی مداقع چپ و یکی از مهره های اصلی پرسپولیس و بازگشت از هندوستان و رفتن به قرطنینه و سپس رفتن به اصفهان سرزمین رقیب اصلی یعنی سپاهان و بازی جنجالی و ان شرایط وحشتناک میزبانی و پس از مصدومیت و خستکی و فشار های روحی روزهای در گوا و تهران و اصفهان باید به مصاف دربی می رفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال سفر طولانی در آسیا نداشت از قرطنینه خبری نبود و قبل از دربی بر خلاف پرسپولیس که با تیم صدرنشین و‌در خانه حریف و زیر شکتجه های روحی قبل و بعد از بازی باشد در تهران در مقابل یک تیم قعر نشین جدول بازی داشت.

دربی ۹۵ که شروع شد اولین حادثه روی دروازه پرسپولیس یک پنالتی می توانست باشد اما بر فرض پنالتی آیا نمی توانست قصه دربی های ۸۹ و ۹۰ تکرار شود؟

حکایت دوم پس از آن صحنه این است که اگر پنالتی گل می شد آیا قصه دربی چون دربی های ۹۴ و ۹۳و ۹۲ نمی توانست تکرار شود که پرسپولیس گل اول را خورد و بعد به بازی برگشت ؟

چند ساعتی قبل از بازی دربی ۹۵ در شهر منچستر بازی یونایتد و لیورپول یک‌ پنالتی لیورپول در حالی گرفتت نشد که منچستری ها با یک‌گل جلو بودند اما لیورپولی ها با دو‌گل در نیمه اول و در پایان یازی ۴ به ۲ بردند باری استقلال در نیمه اول بهتر بودند خصوصا وقتی قایدی در راست و بر روی امیری فشار می آورد.

نادری در سمت چپ بازی بهتری از نعمتی انجام می داد. در میانه میدان زوج نور الهی و کامیابی نیا بازی را به ریگی و مهدی پور و میلیچ باخته بودند و همین مسئله یاعث شده بود زوج شهریار مغانلو و‌آل کثیر کم اثر بودند.

نیمه دوم دو اتفاق مهم رخ داد. سرلک به جای کامیابی نیا به میدان امد و‌ هماهنگی او با نور الهی تعادل در میانه زمین برقرار کرد .

تعویض نعمتی با فرجی به نوعی دو هدف داشت ضعف سمت راست دقاع پوشانده و مهدی قائدی به خیال بی تجربگی فرجی به سمت چپ رود و امیری فرصت نزدیکی به ترابی پیدا کرده و در کار هجومی موثر باشد که اتقاقا در همین حرکات یود که پاس امیری به مغانلو برسد او با پای چپ شلیک تماشایی داشته و آل کثیر ماموریت خود را انجام و سومین گل خود در لیگ را بعد از محرومیت بزند .

در ادامه استقلال همان بود که در کنفرانس مطبوعاتی سرمربیش دیدیم . تیمی پرخاشگر و بهانه گیر و بدون یافتن راه حلی صحیح برای ضربه زدن و البته بی دقت که نمونه های ان را دیایاته به معرض نمایش گذاشت .

یحیی گل محمدی در ادامه تعویض عالی دیگری داشت . علی شجاعی با دوندگی و حضور به موقع خود هم کندی خط حمله پرسپولیس که به علت دوندگی بیش از حد مغانلو و خستگیش رخ داده بود را پوشاند و از طرفی با حضور در دهانه دروازه اجازه نداد ضربه یزدانی گل شود .

تاکتیک استقلال خودکشی تاکتیکی بود . آنها با بازی مستقیم قائدی را از بازی حذف و بازی به نفع طرح تدافعی پرسپولیس انجام دادند. شاید اگر آل کثیر خسته زود تر یا عبدی تعویض می شد و اقایی به جای ترابی به زمین می آمد و امیری جلوتر می رفت پرسپولیس می توانست طرح تهاجمی موثرتری پس از زدن گل داشته باشد اما استقلال بی برنامه نتوانست گل مساوی را بزند و پرسپولیس یا پیروزی در دربی به جستجوی هشت بازی بهتر دیگر برود .

دکتر تورج عاطف – اختصاصی خبرگزاری پارس فوتبال 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال تهران پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، از جمله نکات چشمگیر بازی استقلال و شمس‌آذر، نوع قضاوت وحید کاظمی بود. شاید به جرأت بتوان گفت قضاوتی از این بدتر برای یک بازی مهم نمی‌توانست وجود داشته باشد.

کاظمی نیمه اول یک خطای هند عجیب پشت محوطه جریمه شمس‌آذر گرفت که با مشورت کمکش آن را رد کرد، بعد یک پنالتی برای استقلال اعلام کرد که حرف‌وحدیث‌های زیادی داشت، بعد خطای دیگری که این‌بار واضح به‌نظر می‌رسید را برای این تیم پنالتی نگرفت و نهایتا با نادیده گرفتن شیطنت مهاجم استقلال هنگام شروع بازی از مقابل دروازه شمس‌آذر، نزدیک بود باعث باز شدن دروازه تیم قزوینی شود.

تصمیم عجیب او در این صحنه حسابی بازیکنان شمس‌آذر را خشمگین کرد و باعث شد گلر آنها هم یک کارت زرد بگیرد. پرسش اینجاست که کاظمی واقعا به‌خودش بابت این قضاوت چه نمره‌ای می‌دهد؟

کد خبر 845927 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟