Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، گاستون پاراژ رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ (IPF) که پیش از این قرار بود در اواخر اردیبهشت ماه به ایران سفر کند، طبق برنامه جدید روز ۸ خرداد ماه با دعوت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وارد ایران خواهد شد.

وی در ایام حضور خود در ایران با مسوولان ورزش کشورمان دیدار خواهد کرد. پاراژ همچنین از مسابقات دور رفت لیگ برتر که طی روزهای دهم و یازدهم خرداد در بابلسر برگزار می شود، بازدید به عمل می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر، مذاکراتی پیرامون اعطای میزبانی رویدادهای بین‌المللی به ایران، برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی و تعامل در خصوص ورود رشته ورزشی پاورلیفتینگ به بازی‌های آسیایی صورت خواهد گرفت.

علاوه بر این، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ سفری به ارومیه خواهد کرد تا از امکانات این شهر برای میزبانی جام باشگاههای جهان دیدن کند.

لازم به ذکر است که ارومیه طی روزهای پنجم تا هشتم مرداد میزبان جام باشگاههای پاورلیفتینگ جهان خواهد بود.

همچنین در زمان حضور گاستون پاراژ در ایران، برنامه های آموزشی نیز در نظر گرفته و یک سمینار بین المللی داوری با حضور رییس IPF  برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پنجشنبه - ۹ فروردین ۱۴۰۳ - در جمع خبرنگاران ، ۱۲ فروردین را از ایام الله دانست که باید برای همیشه زنده بماند و بیان کرد: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن گردیده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستان های مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مصلی تهران و مصلی های آستان ها و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند ، مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 841035 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی رفراندوم-12 فروردین

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل مشخص شد
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • کاظمی پور: شاهد حضور بهترین‌های والیبال نشسته بانوان در تیم ملی هستیم
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • ارتباط موثر با فدراسیون جهانی نقطه قوت فدراسیون در سال گذشته بود
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد