Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:24:03 GMT

قاتل فراری در رشت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۶۵

قاتل فراری در رشت دستگیر شد

ایسنا/گیلان رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری در شهرستان رشت خبر داد و گفت: قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ علیرضا حدادی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان با اشرافیت اطلاعاتی از حضور قاتل فراری در یکی از روستاهای شهرستان رشت مطلع شده و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط پلیس‌ برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس آگاهی متهم این پرونده را شناسایی و با هماهنگی قضائی این قاتل فراری را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند که از وی یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۱ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه قاتل در تحقیقات پلیس به قتل همسر خود در کرمانشاه اعتراف کرد، گفت: قاتل انگیزه خود را اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد و پس دستگیری با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حدادی در پایان با تاکید بر اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم است، خاطرنشان کرد: تعامل دو سویه پلیس و شهروندان در اجرای موفق ماموریت‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دستگیری قاتل فراری قاتل فراری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتل فراری
  • دسگیری قاتل فراری در محله دربند تهران