Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@11:10:44 GMT

آغاز موج گرمای هوا در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۶۷

آغاز موج گرمای هوا در اصفهان

ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بعد از تمام شدن موج بارش‌ها از امروز موج گرما در اصفهان شروع می شود، گفت: دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته بین ۶ تا ۸ درجه سانتیگراد گرم می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا اواسط هفته در استان است، اظهار کرد: براین اساس وضعیت جوی طی دو روز آینده در بیشتر مناطق استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید، تندباد لحظه ای، رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش تگرگ در ارتفاعات و مناطق مستعد استان دور از انتظار نیست، افزود: امروز آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد شهری در نیمه غربی استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: پیش بینی شده دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم ترین ساعات به ۲۹ درجه سانتیگراد و در خنک ترین ساعت فردا به ۱۴ درجه سانتیگراد برسد.

وی گرم ترین و خنک ترین شهرهای استان را به ترتیب آران و بیدگل با ۳۴ درجه سانتیگراد و بوئین و میاندشت با چهار درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه مهاباد ۱۳.۴ میلیمتر، نطنز ۱۱.۷ میلیمتر، میمه ۵.۹ میلیمتر، فرودگاه ۵ میلیمتر، بادرود میلیمتر ۹، خوانسار ۶.۸ میلیمتر، اردستان ۵.۵ میلیمتر و ایستگاه شهر اصفهان نیم میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

آقایی با بیان اینکه اوج بارش ها مربوط به روز گذشته بود و از امروز بارش ها ضعیف تر شده و به سمت مناطق غربی استان می رود، خاطرنشان کرد: بعد از تمام شدن موج بارش ها، موج گرما شروع می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، اظهار کرد: از امروز روند افزایش دما در استان شروع شده و هوا تا روز چهارشنبه این هفته در مجموع بین ۶ تا ۸ درجه گرم می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي گرما گرمای هوا افزايش دما درجه سانتیگراد پیش بینی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان