Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:29:14 GMT

روحانی درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۷۷

روحانی درگذشت والده امام جمعه تبریز را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت والده حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، برای آن مادر پرهیزگار از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید محمدعلی آل هاشم

نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

ضایعه درگذشت والده بزرگوارتان موجب تأثر گردید.

اینجانب مصیبت وارده را به جناب‌عالی، خانواده محترم و بخصوص پدر ارجمندتان حضرت آیت‌الله حاج سید محمدتقی آل هاشم تسلیت می‌گویم و برای آن مادر پرهیزگار که زندگی پربرکت خود را، وقف تربیت فرزندان انقلابی و متعهد کرد، از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما سلامتی و ادامه توفیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مسألت دارم.

حسن روحانی

کد خبر 5212466

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران انتخابات 1400 ستاد انتخابات کشور شورای نگهبان وزارت کشور محمد جواد ظریف فلسطین انتخابات ریاست جمهوری حسن روحانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس علی لاریجانی محمدجواد ظریف عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول