Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@05:17:17 GMT

حمله محمد مومنی به پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۹۶

حمله محمد مومنی به پرسپولیسی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مومنی پشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل پرسپولیس در داربی ۹۵ اظهار کرد:

در گلی که استقلال خورد، مدافعان استقلال آفسایدگیری بدی کردند و در نهایت استقلال گل خورد. آبی‌ها در این بازی با یک آرایش جدید آمده بودند اما عملکردشان مناسب نبود و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را برای خودشان به وجود آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتقاد من این است که دو تیم یکدیگر را خوب آنالیز کرده بودند و حضور احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا و حضور مهدی‌پور و ریگی نشان‌دهنده بود که دو تیم می‌خواستند در خط هافبک قوی باشند.

محمد مومنی ادامه داد:

تعویض‌های استقلال در این بازی خوب نبود و کیفیت فنی تیم را کاهش داد. شجاعیان نتوانست انتظارات را برآورده کند اما فرشید اسماعیلی عملکرد بهتری داشت. صحنه آخری که در بازی رخ داد به نظر من زشت‌ترین صحنه تاریخ داربی بود. پرسپولیسی‌ها با توجه به اینکه در هند بازی کرده بودند، یک مقداری فیلم‌های بالیوودی دیده بودند و روی آن‌ها تاثیر گذاشته بود و خواستند روی داور تاثیر بگذارند. نادری هم در بازی خودش را می‌انداخت و این‌ها برای فوتبال ما زیبا نیست.

محمد مومنی درباره اینکه چه چیزی باعث شد آبی‌پوشان در دربی شکست بخورند، گفت:

استقلال در این بازی موقعیت گلزنی تاثیرگذاری نتوانست به وجود بیاورد. فرشید اسماعیلی بعضی موقع‌ها خیلی خوب بازی می‌کند و بعضی اوقات شرایط خوبی ندارد. باید استقلال این مسائل را حل کند. امروز استقلال روی نیمکت دستش خالی بود و از موقعی که آقای کمالوند رفته شرایط سخت‌تر شده است. صالح مصطفوی چه چیزی به کادر فنی اضافه می‌کند جز اینکه آنالیزور باشد؟ این‌ها به نظر من زیبنده باشگاه استقلال نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال محمد مومنی محمد مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد

به گزارش همشهری آنلاین، آرای صادر شده جدید کمیته استیناف به شرح زیر است:

در خصوص درخواست اعاده دادرسی باشگاه ورزشی ون پارس نقش جهان به قائم مقامی از باشگاه میهن آریو نسبت به دادنامه کمیته استیناف که مبین صدور حکم بر تائید دادنامه شماره ۳۸۴۵ مورخ ۱۹/۹/۱۴۰۲ کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، نظر به اینکه در مقررات نقل و انتقالات بازیکنان و سایر مقررات مربوط در خصوص احکام اصداری از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، نهاد اعاده دادرسی، تاسیس نشده است و اساساً امکان اعاده دادرسی از احکام مذکور وجود ندارد لذا قرار رد درخواست متقاضی صادر و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص درخواست علی اسدی مشاور تغذیه تیم فوتبال پرسپولیس تهران دائر بر تعلیق اجرای باقیمانده محرومیت ۶ ماهه ناشی از محکومیت حاصل در دادنامه‌های کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و کمیته استیناف نظر به اینکه مشارالیه فاقد سابقه محکومیت در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال می‌باشد و اعمال محرومیت مذکور موجب تنبه و ندامت وی گردیده است. لذا مستنداً به ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قرار تعلیق اجرای دوماه محرومیت پایانی نامبرده به مدت یکسال صادر و اعلام می‌شود در صورتی که در دوره تعلیق مرتکب هرگونه تخلف منجر به صدور حکم قطعی از ارکان قضایی فدراسیون شود محرومیت معلق به اجرا در خواهد آمد. این رای قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقایان مانوئل فریرا دمورایس، پائولو ژداسیلوا یوسانتوس و ژائم پدرو گریلو داکون‌ها مربیان تیم سپاهان اصفهان هرکدام به یک میلیارد ریال جریمه نقدی بدلیل نقض ماده ۸۹ و ورود به رختکن علیرغم محرومیت در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

در خصوص استیناف باشگاه آلومینیوم اراک نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه پارس جنوبی جم مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام‌های آقایان محمد امین درویشی، محسن نیک آیین، محمد حسین صادقی، علیرضا هادی و ارشیا وثوقی فرد از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر امیدهای کشور، با توجه به مندرجات پرونده ملاحظه تحقیقات به عمل آمده در کمیته محترم انضباطی و با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 846329 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • مروری بر چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد