Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@13:51:20 GMT

مذاکره هلال احمر با چند کشور برای خرید واکسن کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۴۹۹

مذاکره هلال احمر با چند کشور برای خرید واکسن کرونا

به گزارش تابناک، محمد حسن قوسیان مقدم دبیرکل جمعیت هلال احمر در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت واردات واکسن کرونا به کشور از سوی این جمعیت گفت: در حال حاضر در حال مذاکره با چند کشور برای واردات واکسن هستیم اما به دلیل کارشکنی‌های دشمنان و تحریم کنندگان کشور، فعلاً از نام بردن این کشورها معذوریم.

وی افزود: اما به طور کلی جمعیت هلال احمر در تلاش برای واردات واکسن است و شاهد واردات محموله‌های جدید واکسن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره زمان واردات واکسن کرونا ابراز داشت: به دلیل پیچیدگی‌ها و محدودیت‌های ناشی از تحریم کشورمان برای واردات واکسن، نمی‌توانیم زمان دقیقی برای ورود محوله‌ها اعلام کنیم.

قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: به همین دلیل نیز زمانی که محموله واکسن‌های خریداری شده در فرودگاه امام خمینی (ره)، بارگیری شدند، از ورود واکسن خبر خواهیم داد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش نهادهای دولتی و هلال احمر تهیه و ورود خرید واکسن‌های سالم و خوب است. در همین راستا نیز قطعاً واکسن را از کشورهایی با بهترین کیفیت تهیه خواهیم کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه هلال احمر واردات واکسن کرونا ویروس کرونا کووید 19 نحوه برگزاری امتحانات مدارس 1399 1400 نشست وین انتخابات 1400 غزه واردات واکسن هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به مردم متاثر از آبگرفتگی در این استان خبر داد گفت: به بیش از ۵۰۰ متاثر از آبگرفتگی خوزستان امدادرسانی شد. - اخبار استانها -

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از 100 تیم عملیاتی، سیل و آبگرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت 48 ساعت گذشته که دستور آماده باش صادر شده، به بیش از  500 نفر خدمات امدادی ارائه شده است، همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی مانند پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه 112 این جمعیت تماس حاصل بگیرند‌. 

انتهای پیام/735/

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • ارائه خدمات نوروزی هلال احمر به بیش از ۳ میلیون نفر در ۱۴ روز
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان
  • انجام بیش از ۲۰۰۰ عملیات و خدمات امدادی در طرح ملی امداد و نجات نوروز
  • ارسال بیش از ۴ هزار تخته پتو به مناطق سیل زده خوزستان
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و بارندگی
  • تداوم امدادرسانی متاثر از آبگرفتگی در خوزستان