Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@11:19:49 GMT

آخرین خبر از انتقال رونالدو به تیم سابقش

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۵۲۳

آخرین خبر از انتقال رونالدو به تیم سابقش

کریستیانو رونالدو که قرارداد فعلی‌اش با یوونتوس در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید، گفته می‌شود در صورت ناکامی بانوی پیر در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. رفتن به پاری‌سن‌ژرمن،  بازگشت به منچستریونایتد یا رئال مادرید و حتی رفتن به MLS آمریکا از سناریوهای احتمالی برای آینده حرفه‌ای برنده پنج توپ طلا است اما اخیراً مادر رونالدو از تلاشش برای بازگرداندن او به اسپورتینگ لیسبون خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولورس آویرو مادر رونالدوی 36 ساله پس از به قهرمانی رسیدن اسپورتینگ لیسبون در لیگ برتر پرتغال آنهم پس از 19 سال، به شبکه TVI24 پرتغال گفت: من با کریستیانو صحبت خواهم کرد و سعی می‌کنم که او را راضی کنم سال آینده به اسپورتینگ برگردد. دوست دارم او به آلوالاده (ورزشگاه اسپورتینگ) برگردد و پیراهن اسپورتینگ را به تن کند.

ژرژ مندز مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو اما در گفت‌وگو با روزنامه «رکورد» پرتغال اظهار داشت: کریستیانو به قهرمانی اسپورتینگ افتخار می‌کند و این را علناً نشان داد، اما در حال حاضر برنامه‌های حرفه‌ای او از پرتغال عبور نمی‌کند.

رونالدو بین سال‌های 2002 تا 2003 در اسپورتینگ عضویت داشت و سپس راهی منچستریونایتد شد و پس از درخشش در این تیم در سال 2009 به رئال مادرید پیوست و افتخارات فردی و تیمی زیادی را با کهکشانی‌ها به دست آورد و در نهایت در تابستان 2018 با قراردادی 112 میلیون یورویی به یوونتوس ملحق شد.

او تاکنون در 131 بازی برای یوونتوس به میدان رفته و 100 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ خلیلی نیا در گفتگو با بخش خبر شامگاهی سیمای مرکز قم با بیان اینکه اصلاح بخشی از این مسیر سال گذشته در دستور کار قرار گرفت گفت: اصلاح بخش دیگری از این مسیر به طول ۵ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در دستور کار امسال است.
وی افزود: پس از گرفتن اعتبارات لازم، عملیات اصلاح روکش آسفالت این مسیر تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود و امیدواریم تا پایان مرداد به پایان برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • آغاز اصلاح مسیر طایقان به قم در هفته‌های آینده
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • پلی به گذشته؛ گل کریستیانو رونالدو به بارسلونا در وقت های اضافه فینال کوپا دل ری 2011 / فیلم
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس