Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@18:02:12 GMT

بیوک انویژن ۲۰۲۱؛ شاسی بلندی لوکس با ۲۲۸ اسب بخار قدرت

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۵۸۲

بیوک انویژن ۲۰۲۱؛ شاسی بلندی لوکس با ۲۲۸ اسب بخار قدرت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کارخانه خودروسازی بیوک، شاسی بلند(انویژن )Envision را برای سال ۲۰۲۱ دوباره طراحی کرده است و آن را با طراحی چشم نواز، بسیار زیبا‌تر از آنچه مدل  ۲۰۲۰ ارائه داد، طراحی کرده است.

با طراحی بیرونی چشم نواز و امکانات مجلل، بیوک Envision جدید باید اثبات کند که یک شاسی بلند لوکس جمع و جور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیوک Envision ۲۰۲۱  اکنون خود را بین خودروهای لوکس جای داده است.

فضا و طراحی داخلی با ویژگی‌های استاندارد پوشیده شده و این امر Envision را بسیار زیبا و متفاوت کرده است. اما ویژگی‌های رانندگی شامل  یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۲۸ اسب بخار قدرت است که به یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک متصل می‌شود.

لیست ویژگی‌های استاندارد شامل فناوری کمکی راننده مانند پرتوی اتوماتیک، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده است.‌ کابین مجلل آن دارای صندلی‌های چرمی، شارژ بی سیم تلفن هوشمند و صندلی راننده با قابلیت ماساژ است.

خریداران Envision Essence با به روزرسانی ۴ هزار دلاری نسبت به مدل پایه، از امکاناتی نظیر رینگ‌های ۱۸ اینچی مخصوص تریم، بالابر عقب با قدرت، صندلی‌های جلوی گرم شونده و صفحه نمایشگر و سرگرمی ۱۰.۲ اینچی بهره‌مند خواهند شد. همچنین بسته Sport Touring اختیاری نیز پیشنهاد می شود که به چرخ‌های ۲۰ اینچی و تزئینات بیرونی تیره اضافه می‌شود.

کسانی که به دنبال یک سواری لوکس هستند باید سواری این خودرو را تجربه کنند، بیوک تنها یک موتور در زیر کاپوت  En۲۱ ارائه می‌دهد. این یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۲۲۸ اسب بخاری است. این خودرو با یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود و پیشرانه جلو نیز استاندارد است. خریداران می‌توانند در هر سه سطح‌تر و تمیز، چرخ محرک را نیز انتخاب کنند.

صفر تا 100 این خودرو لوکس  ۷.۳ ثانیه‌ است. طراحی داخلی Envision کاملا متفاوت به نظر می‌رسد، کابین فضای لوکسی را ارائه می دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • یک پیش‌بینی ترسناک از هوای تابستان امسال
  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • همت بلندی که ۱۶۰ بومی را صاحب شغل کرد
  • تانسو 06 ؛ شاسی بلند جدید چری که قرار نیست زیاد گران باشد! (+تصاویر)
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟