Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@12:37:37 GMT

رهامی داوطلب انتخابات ۱۴۰۰ شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۵۹۵

دبیرکل سابق انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  محسن رهامی، دبیر کل سابق انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در پنجمین روز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز شده و این روند تا ساعت ۱۸ امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر اعلام ستاد انتخابات کشور، داوطلبان هنگام ثبت نام باید از رجال مذهبی، سیاسی، ایرانی‌الاصل، دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران، مدیر و مدبر، دارای حسن سابقه و امانت و تقوی و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور باشند.

اسناد و مدارک اثبات‌کننده صلاحیت داوطلبان که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده از جانب شورای نگهبان اعلام کرده هنگام ثبت نام داوطلبان، دریافت و در اختیار شورای نگهبان قرار می‌گیرد.

براساس اعلام شورای نگهبان داوطلبان باید مدارکی همراه داشته باشند که اثبات کند سن آن‌ها بین ۴۰ تا ۷۵ سال است، دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد هستند و حداقل ۴ سال در مدیریت‌های کلان و ملی سابقه داشته‌اند.

سخنگوی شورای نگهبان با اعلام اینکه مصوبه شورای نگهبان لازم‌الاجراست، افزود: بدیهی است کسانی از نظر این شورا ثبت‌نام کننده تلقی می‌شوند که مدارک اعلام شده را هنگام ثبت‌نام ارائه کرده باشند.

برچسب ها: ریاست جمهوری ، ستاد انتخابات کشور ، سیزدهمین دوره انتخابات ، انتخابات 1400 ، انتخابات ریاست جمهوری ، وزارت کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور سیزدهمین دوره انتخابات انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: نوبت اول آزمون سراسری در استان همزمان با سراسر کشور ۶ و ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که در آن ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خانم و آقا در ۵ گروه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: داوطلبان گروه ریاضی و انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، گروه هنر و زبان خارجه عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و گروه تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که این آزمون در ۱۰ شهر استان و ۲۴ حوزه برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه بیرجند همچنین گفت: از مجموعان داوطلبان ۳۶ درصد آقا و ۶۴ درصد خانم هستند.
لامعی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رقابت کشور در ۱۱ حوزه خراسان جنوبی برگزار می‌شود افزود: نوبت دوم کنکور ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود و اجباری برای حضور در هر دو نوبت کنکور وجود ندارد و در صورتی که فرد در هر دو نوبت شرکت کند سازمان سنجش بالاترین نمره کسب شده را مبنا قرار می‌دهد.
وی گفت: آزمون نوبت اول ساعت ۸ صبح و ۱۴:۳۰ ظهر برگزار می‌شود که از داوطلبان می‌خواهیم یک ساعت قبل از شروع در محل آزمون حضور پیدا کنند و والدین فضای برگزاری کنکور را ترک کرده تا به آرامشِ داوطلبان کمک کنند، داوطلبان دفترچه‌ها را مخدوش نکرده و به جز مداد سیاه، پاک کن، کارت شناسایی، کارت ورود به جلسه و آب معدنی وسایل دیگری همراه نداشته باشند.

رئیس دانشگاه بیرجند همچنین افزود: از فردا سایت سازمان سنجش برای دریافت کارت ورود به جلسه باز می‌شود و اگر داوطلبی در این زمینه مشکل داشت می‌تواند در روز چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به باجه رفع نقص در دانشگاه بیرجند مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل
  • مهلت یک هفته‌ای تبلیغاتی داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • مهلت یک هفته‌ای داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس برای تبلیغات
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین فرصت ثبت فعالیت اعضای داوطلب در سامانه “هلال من”
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود