Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق بنیاد شهید پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مجری خوب از مدیرانی استفاده می‌کند که ذینفع نباشند و اگر کسی در خرید و فروش ارز باشد دوست دارد ارز گران شود.

به گزارش مشرق، مسعود زریبافان، رئیس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه اداره کشور قبل از برنامه نیاز به منش و روش دارد، گفت : رئیس جمهور مجری قانون است پس کار رئیس جمهور مدیر خوب بودن است نه کسی که برنامه داشته باشد و رئیس جمهور یک مجری خوب قانون با منش خدمتگزاری است و باید خود را سرباز نظام و خادم مردم بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ چهره‌هایی که در انتخابات۱۴۰۰ ثبت نام کردند

وی با بیان اینکه رییس جمهور خوب کسی است که به وظایف و اختیاراتش آشنا باشد، تصریح کرد: رییس جمهور خوب کم حرف می‌زند و بیشتر عمل می‌کند و حرفش را در عمل به مردم نشان دهد. 
 
زریبافان افزود: رئیس جمهور خوب باید ضعف های دولت گذشتگان را نداشته باشد و کارهای انجام نداده توسط دولت های گذشته را انجام دهد. 

وی با تاکید بر اینکه کشورما ثروتمند است و همه مشکلات کشور با استفاده از منابع کشور قابل حل است تصریح کرد: اگر در استفاده از منابع سرشار الهی عدالت و انصاف باشد مشکلات کشور حل می‌شود. 

زریبافان افرود: مجری خوب از مدیرانی استفاده می‌کند که ذینفع نباشند و اگر کسی در خرید و فروش ارز باشد دوست دارد ارز گران شود و مشی که در واردات است دوست ندارد تولید کشور رونق بیابد. 

رئیس اسبق بنیاد شهید تاکید کرد: کسی که حاضر نیست شیشیه ماشین را پایین بکشد و در خیابان با مردم حرف بزند درد مردم را نمی فهمد. 

زریبافان ادامه داد: مسئول خوب کسی است نه در کشور آرامش برقرار کند و وقتش را به خدمتگزاری به مرگم صرف کند و مشکلات را به مردم دیگران نیاندازد. 

زریبافان با تاکید بر اینکه من با حمایت هیچکس وارد انتخابات نشدم و دوستی من با افراد به میزان اعتقاد و نزدیکی شان به ولایت و مردم است و کسی که انتخابات را بخاطر خودش تخریب می‌کند از نظر من قابل قبول نیست و به قول امام هرکس که انتخابت را قبول ندارد، قانون اون را قبول ندارد. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انفجار افغانستان فلسطین انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رئیس جمهور مجری خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند

حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه نهم فروردین ماه پس از مذاکرات با مقامات عالی ترکمنستان در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به دیدار خود با رهبران عالی‌رتبه کشور ترکمنستان اظهار داشت: مروری بر چگونگی پیشرفت و اجرای آخرین توافقات بین سران دو کشور در تهران داشتیم. اتفاق نظر داشتیم در حوزه های انرژی، ترانزیت، حمل و نقل، علم و فناوری همکاری ها را توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: حجم تبادل تجاری ما به نحو رضایت بخشی در حال افزایش است. با توافقات امروز امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد یک جهش در حجم تبادل تجاری باشیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص موضوع آب و حق‌آبه ترکمنستان از سددوستی که تحت تاثیر برنامه های بالادستی افغانستان قرار دارد، گفت: کمیته‌ای در این رابطه تلاش‌های جدی انجام خواهد داد تا اقدامات خارج از حوزه ایران و ترکمنستان بر منابع بالادستی حوزه آب تاثیری در حق آبه ایران و ترکمنستان در سد دوستی بر جای نگذارد.

وی تاکید کرد: پیشتر همکاری هایی در حوزه برق و گاز وجود داشته که این همکاری ها را بیش از پیش تقویت خواهیم کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور گفت: تعداد معدودی زندانی در دو کشور وجود دارد که در دیدار با رهبر ملی ترکمنستان توافق شد گام هایی را برای استرداد و تبادل زندانیان برداریم.

وی با اعلام این خبر که در آینده و در زمانی که توافق کردیم شاهد سفر رئیس جمهور به عشق آباد هستیم، افزود: طبعا تا آن زمان ما و همکارانمان در وزارت خانه های دو کشور برای موفقیت این سفر گام های موثری را برمی داریم. یکی از اهداف این سفر فراهم کردن مقدمات سفر رئیس جمهور به ترکمنستان و اجرای توافقات گذشته و ارزیابی اجرای آنها بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور به زودی به ترکمنستان سفر می‌کند
  • دیدار وزیر خارجه با رئیس جمهور ترکمنستان
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • رئیسی: مشکلات با دستور حل نمی‌شود
  • توصیه‌ها و تاکیدات رئیس جمهور در دیدار خیرین
  • تاکید رئیس‌جمهور بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر
  • رئیس‌جمهور: رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر ضروری است
  • رییسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • رئیس جمهور: خیرین شریک راهبردی دولت هستند/خود را موظف به حمایت از آنان می‌دانیم
  • رئیسی: خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند