Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان گفت: نقض محدودیت‌های هوشمند کرونایی از سوی شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان برای انجام تبلیغات انتخاباتی تخلف محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سمنان، علیرضا آشناگر در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: استان سمنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا و تعداد افراد مبتلا و بستری کرونایی در سیر نزولی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی روند نزولی سرایت ویروس کرونا و ابتلا به این ویروس را در استان سمنان بسیار شکننده عنوان کرد و بر مراقبت شرایط موجود تأکید کرد و افزود: غفلت مردم و مسئولان ممکن است منجر به گسترش و بازگشت به روند صعودی این ویروس شود.

استاندار سمنان با رضایت‌بخش دانستن شرایط موجود استان سمنان به لحاظ شیوع کرونا ضمن بیان اینکه سمنان جزو استان‌های رده بالای کشوری از حیث رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی است گفت: آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا نیز در استان سمنان کاهش یافته است.

آشناگر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در شرایط کرونایی باید در کنار برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم به موضوع مهم حفظ سلامت مردم توجه شود.

وی با تأکید بر توجه جدی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها به موضوع حفظ سلامت مردم گفت: باید این دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز همچون دیگر اقشار مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجهی ویژه داشته باشند.

استاندار سمنان به ورود یکی از شهرداری‌های استان سمنان به مرحله تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: این شهرداری با عنوان افتتاح پروژه‌ها زمینه تجمع مردم را در شرایط کنونی کرونایی فراهم کرده است که مغایر با دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا است؛ بنابراین این اقدام تخلفی آشکار است و پس از بررسی‌های لازم برخورد جدی و قانونی با شهردار این شهرداری در دستور کار قرار می‌گیرد.

خروج کامل کرمانشاه از وضعیت قرمز کرونایی/ آغاز واکسیناسیون 75 تا 79 ساله‌هاآخرین وضعیت کرونا در گیلان؛ 87 بیمار جدید بستری شدندتداوم روند نزولی کرونا در کردستان؛ آمار مبتلایان به زیر 100 نفر رسید

آشناگر در مورد روند تزریق واکسن در استان سمنان گفت: تزریق واکسن گروه‌های سنی در این استان بر اساس سند ملی واکسیناسیون کرونا در حال انجام است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان استان اعم از سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود

وی با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.


در طرح ترافیک جدید چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

طرح جدید ترافیکی کمکی به شب مردگی خیابان‌های پایتخت

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

کد خبر 846911 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم شهرداری تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا