Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:55:29 GMT

عرضه گوشت مرغ در بازار استان بوشهر متعادل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۷۹۲

عرضه گوشت مرغ در بازار استان بوشهر متعادل می‌شود

محمدتقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روزانه ۱۱۰ تا ۱۲۰ تن گوشت مرغ در بازار توزیع می‌شود که گوشت مرغ جنوب استان از مرغداری‌های داخلی تأمین می‌شود.

وی افزود: ۲۱۷ مرغداری در استان بوشهر جوجه‌ریزی می‌کنند و سرانه مصرف گوشت مرغ در استان ۲۸ کیلوگرم است که مرغداری‌های استان بوشهر بیش از این سرانه تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منوچهری گفت: روز پنجشنبه گذشته ۱۰۳ تن گوشت مرغ به بازار استان بوشهر عرضه شد که از امروز وضعیت تولید و توزیع گوشت مرغ بهبود می‌یابد و تا اواسط هفته جاری بازار استان متعادل می‌شود.

وی تصریح کرد: قبلاً گوشت مرغ شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از دیگر استان‌ها تأمین می‌شود ولی اکنون مرغداری‌ها و کشتارگاه‌های استان گوشت همه نقاط استان را تأمین می‌کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر تأمین گوشت مرغ دیگر استان‌ها از بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در فروردین‌ماه و اردیبهشت‌ماه بر اساس تصمیم قرارگاه مدیریت تنظیم بازار بیش از ۵۱۰ تن مرغ از استان بوشهر به دیگر استان‌ها عرضه شد که مازاد بر نیاز این استان بود.

کد خبر 5212480

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر قیمت مرغ مرغ سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان ماه مبارك رمضان استان بوشهر گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت گوشت گوسفندی در بازار روز برای تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته گوشت چرخ کرده گوسفندی ۱۰۰۰ گرمی ۵۳۰ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت ران گوسفندی بسته بندی شده در بسته ۳ گیلوگرم ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است برای خرید ران گوسفندی کامل هم باید ۲ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت گردن گوسفندی هم امروز ۷۵۴ هزار تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع گوشت قرمز در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • قیمت گوشت قرمز امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • بازار گوشت روی موج قرمز
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟