Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: روز پنجشنبه مورخ ۲۳ اردیبهشت ماه نوزاد دو روزه‌ای که دچار انسداد راه هوایی و خفگی به دنبال خوردن شیر شده بود با راهنمایی پرستار تریاژ تلفنی اورژانس ۱۱۵ و کمک خانواده کودک نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ساعت ۱۷:۵۱ روز پنجشنبه به دنبال تماس امدادخواهی با ۱۱۵ اصفهان مبنی بر خفگی نوزاد دو روزه کارشناس اتاق فرمان اورژانس، بلافاصله ضمن آرام سازی خانواده کودک به آن‌ها روش بازکردن راه هوایی و رفع انسداد را آموزش داد که خوشبختانه با عمل به راهنمایی کارشناس اورژانس، انسداد راه هوایی برطرف شد و کودک نجات یافت.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان عنوان کرد:از مردم درخواست داریم هنگام تماس با ۱۱۵ ضمن حفظ آرامش، توصیه‌های کارشناسان اتاق فرمان را با دقت ا جرا کنند و با این کار در حفظ جان بیمار خود کمک کنند.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس 115 خفگی نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ نهایتا توسط قایق‌های اعزامی مردم شهر کنارک نجات پیدا کردند.

کد خبر 845394 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پیشگیری از قاچاق کالا‌های سلامت محور و عملیات هوایی برای نجات بیمار در نیشابور
  • غرق شدن یک کودک بر اثر آبگرفتگی
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • بارش شدید باران و آب‌گرفتگی سبب فوت کودک دارابی شد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید