Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه آمریکایی مدعی است که بازرسی‌های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته‌ای ایران در سال گذشته میلادی با افزایش همراه بوده است.

خبرگزاری میزان - آژانس بین المللی انرژی اتمی بازرسی از تاسیسات هسته‎ای ایران را در سال گذشته میلادی افزایش داده است.

خبرگزاری «بلومبرگ»، ضمن طرح این ادعا، می‎گوید «آژانس بین المللی انرژی اتمی در سال گذشته، ماهانه ۳ بازرسی سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

«بلومبرگ» این ادعا را از گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی که به طور محدود در میان دیپلمات‎ها توزیع شده و یک نسخه از آن به رویت این خبرگزاری رسیده، مطرح می‌کند.

به ادعای این گزارش، «در سال ۲۰۲۰ حدود یک پنجم از مجموع ۱۶۱ بازرسی سرزده آژانس بین المللی انرژی اتمی در سطح جهان، در ایران انجام شده است.»

«بلومبرگ»، همچنین به نقل از این گزارش ادعایی ۱۱۳ صفحه‌ای، می‌نویسد «چنین بازرسی‌هایی به عواملی مانند تصادفی بودن، غیر قابل پیش بینی بودن و دسترسی به موقع متکی است و در نتیجه اثر بازدارندگی آن‌ها در کشور‌هایی که انجام می‌شوند، تقویت خواهد شد.»

بیشتر بخوانید: گروسی: در صورت عدم توافق در وین، با ایران درباره بازرسی‌ها گفت‎وگو خواهیم کرد توافق میان ایران و آژانس احتمالا تمدید می‌شود

بخشی از این گزارش ادعایی، می‎گوید «آژانس بین المللی انرژی اتمی حدود ۱۳ درصد از بودجه ۱۷۲ میلیون یورویی پادمان‌های امنیتی خود را در ایران صرف کرده است.»

به ادعای «بلومبرگ»، «آژانس در سال گذشته تعداد بازرسان خود را در ایران با ۶ درصد افزایش به ۲۸۵ نفر افزایش داده است.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل گروسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل گروسی آژانس بین المللی انرژی اتمی تاسیسات هسته ای ایران سال گذشته بازرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ صبح امروز چند ریزپرنده در حریم هوایی اصفهان و تبریز توسط پدافند هوایی مورد انهدام قرار گرفتند و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

کد خبر 845473 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و اسرائیل هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ ای ایران وارد نشده است
  • آژانس: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده
  • آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • آژانس انرژی اتمی: هیچ آسیبی به تاسیسات هسته‌ای ایران وارد نشده است
  • تکذیب هرگونه آسیب به تاسیسات هسته ای ایران /حمله به شهرهای ایران صحت ندارد /بخاطر یک پهپاد مشکوک، سامانه پدافندی فعال شده بود
  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سایت‌های هسته‌ای ایران
  • اسلامی: آژانس به طور منظم از تاسیسات هسته‌ای بازدید می‌کند
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • از سرگیری بازرسی‌های آژانس از تاسیسات هسته‌ای ایران