Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@00:43:56 GMT

هشدار ایرلند به رژیم صهیونیستی درباره جنایات در غزه

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۸۵۴

هشدار ایرلند به رژیم صهیونیستی درباره جنایات در غزه

سایمون کاوونی روز شنبه در توئیتی نوشت: از دوشنبه گذشته تاکنون ۳۲ کودک بر اثر حملات اسرائیل کشته شده‌اند. این میزان معادل یک چهارم آمار کل تلفات و غیر قابل قبول است.

وی با بیان اینکه رژیم اسرائیل وظیفه دارد تا در چارچوب قوانین بین المللی از کودکان در جریان درگیری‌ها محافظت کند افزود: اما این اقدام صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دستگاه دیپلماسی ایرلند تصریح کرد که این کشور فردا در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در این زمینه قاطعانه موضع‌گیری خواهد کرد.

نظامیان صهیونیست از صبح روز (۱۰ می)، مصادف با ۲۸ ماه مبارک رمضان، با حمله به صحن‌های مختلف مسجدالاقصی و مناطق مختلف نوار غزه، آن را به یک میدان جنگ تبدیل کردند.
 
ارتش صهیونیستی درجدیدترین جنایتی که به پرونده سیاه خود افزود، با هدف قراردادن خانه ای در اردوگاه ساحل در غرب شهر غزه ، ۸ کودک و دو زن را به شهادت رساند. یک جنگنده ارتش صهیونیستی بامداد امروز شنبه با بمباران خانه « ابوحطب» در اردوگاه ساحل ، این خانه را بر روی ساکنانش آوار کرد و نیروهای امداد موفق شدند پیکر ده شهید و ۱۵ مجروح را از زیر آوار خارج کنند، زخمی ها به مرکز پزشکی الشفاء غزه منتقل شده اند.

جنگنده های ارتش صهیونیستی همچنین به چندین منطقه مسکونی غزه حمله از جمله یک خانه در اردوگاه البریج را منهدم کردند. بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از دوشنبه گذشته تاکنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه، ۱۲۲ تن از جمله 32 کودک و ۲۰ زن شهید و بیش از ۹۰۰ تن نیز زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت فجیع، با دهها موشک شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه را هدف قرار داده است. « حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در مورد هدف قرار دادن غیرنظامیان در نوار غزه توسط ارتش صهیونیستی گفت که جنایت اردوگاه ساحل یک « جنگ تمام عیار» است.

311311

کد خبر 1515203

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایرلند رژیم صهیونیستی اسرائیل ارتش صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از آناتولی، تس انگرام، سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) تصریح کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند.

 وی در ادامه افزود آسیب‌های وارد شده به کودکان در غزه، ناشی از صدمات وارده درنتیجه حملات هوایی و آسیب‌های روانی به دلیل درگیری‌های خشونت‌بار بوده است.

این سخنگوی یونیسف در کلیپی ویدیویی که در حساب کاربری سازمان ملل در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) منتشر کرد گفت که داستان کودکان غزه نشان‌دهنده تصاویر شنیع و رعب‌آور پیامد‌های درگیری بر انسان‌ها است.

پیشتر جیمز الدر، سخنگوی یونیسف در صفحه کاربری خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده بود که گزارش‌های کنونی نشانگر آن است که بیش از ۱۴ هزار جوان درنتیجه جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که از هفتم اکتبر آغاز شده است، جان خود را از دست داده‌اند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه ۲ استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

دیگر خبرها

  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار
  • افزایش آمار شهدای نوار غزه به ۳۴۱۵۱ نفر
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه
  • بمباران وحشیانه خانه‌ها و مدرسه‌ها در غزه
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • از ابتدای جنگ غزه حدود ۱۲ هزار کودک آسیب دیده‌اند