Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است، گفت: باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه باشد.

دکتر"علی زینی وند" ظهر امروز 25 اردیبهشت ماه در نشست با اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: اطلاع رسانی و روابط عمومی کار سختی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کرمان می تواند به عنوان پایلوت در ارتقاء روابط عمومی در حوزه های مختلف و کارآمدتر کردن حوزه روابط عمومی نقش موثر ایفا بکند و شورا با ترکیب، سطح تحصیلات و تجارب افراد می تواند اقدامات هدفمندی در این زمینه انجام بدهد.

زینی وند با اشاره به اینکه مدیری که اهمیت حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی را تشخیص بدهد مشخص است در حوزه های دیگر نیز دانش درستی دارد، تصریح کرد: کار روابط عمومی انتشار و انعکاس اخبار بی روح یک اداره نیست و یک نوع جهت دهی و سازماندهی فعالیت هاست و مشاوره به مدیران برای مواجهه با گروه های هدف و افکار عمومی است.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت رسانه ها و شبکه های اجتماعی در جهان بیان کرد: در حال حاضر مواجهه چند طرفه را در دنیا می بینیم و باید پیام را بدهیم و بازخورد بگیریم و باید افراد حرفه ای در حوزه اطلاع رسانی فعالیت کنند که روی داشته های هر حوزه تاثیر می گذارد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک حرفه است و باید انتقال دهنده صادق و بی طرف از کف جامعه به مدیر و از مدیر به جامعه باشد، گفت: دنیای امروز دنیای اطلاع رسانی است و روابط عمومی جایگاه بسیار مهمی دارد و باید این جایگاه در حوزه اداری تقویت یابد.

به گزارش ایسنا، "عباس تقی زاده" مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی امسال "جشنواره چراغ روشن رابطه" را برگزار کردیم که 76 اثر به دبیرخانه رسیده و در حال داوری است.

وی افزود: 27 اردیبهشت ماه جاری برگزیدگان این جشنواره مشخص می شوند ضمن اینکه رویکرد جشنواره ثبت تجربه های کارکنان روابط عمومی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی هفته روابط عمومی روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله

این سه دختر با وجود هشدار در مورد سیل استان کرمان به دلیل اصرار پدر خانواده گوسفندان را به چرا می‌برند. با جاری شدن سیل، گله گوسفندان گیر افتاده و تلف می‌شوند و این سه دختر نیز از ترس پدر به خانه بازنمی‌گردند. 

جست‌وجو‌ها برای یافتن دختران تا صبح و سپس تا عصر ادامه پیدا می‌کند که در یک مرحله دختر ۲۰ ساله و در مرحله دیگر ۲ دختر نوجوان ۱۲ و ۱۷ ساله سالم پیدا می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # کرمان ، سیل سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (ویدئو) ماجرای تکان‌دهنده گم‌شدن سه دختر چوپان ۱۲ تا ۲۰ ساله
  • با عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی فروریخت
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی به جای ساخت مسجد
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • تکذیب شایعه تعطیلی فرودگاه‌ها/ برقراری پرواز از مبدا و مقصد ایران