Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:53:34 GMT

۱۰۵۰ واحد صنفی کاشان تسهیلات کرونایی را دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۳۹۸۴

۱۰۵۰ واحد صنفی کاشان تسهیلات کرونایی را دریافت کردند

حسن رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کاشان و خسارت وارده بر اصناف در کاشان اظهار داشت: با توجه به تسهیلات ارائه شده توسط دولت برای اصناف آسیب پذیر از کرونا یک هزار و ۵۰ واحد صنفی کاشان تسهیلات کرونایی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد به متقاضیان اعطا شد، ابراز داشت: در شهرستان کاشان بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی داشتیم که بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ اشتغال برای ۳۴۰۰ نفر در کاشان با پرداخت تسهیلات کرونایی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با پرداخت این تسهیلات برای سه هزار و ۴۰۰ نفر حفظ اشتغال شد، تصریح کرد: کاشان با پرداخت حدود ۷۳ درصدی تسهیلات کرونایی به متقاضیان رتبه نخست را از این جهت در سطح کشور دارا است.

وی با اشاره به اینکه از بانک‌های عامل خواسته‌ایم که پرداخت تسهیلات به دور از بوروکراسی‌های اداری موجود در پرداخت تسهیلات بوده و به راحتی پرداخت شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانک‌های عامل همکاری بسیار خوبی در این زمینه داشتند و با تکمیل مدارک توسط متقاضی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در یک فرصت دو هفته‌ای تسهیلات را به متقاضیان پرداخت کردند.

بهره مندی ۲۵۰۰ نفر از بیمه بیکاری کرونایی در کاشان

رمضانی همچنین از بهره مندی دو هزار و ۵۰۰ نفر در کاشان از بیمه بیکاری کرونایی خبر داد و ادامه داد: بیمه بیکاری کرونایی با بیمه بیکاری تأمین اجتماعی متفاوت است و بودجه لازم برای پرداخت بیمه بیکاری کرونایی توسط سازمان برنامه و بودجه تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین افراد دریافت کننده بیمه بیکاری کرونایی مربوط به فعالین در حوزه اصناف بودند، افزود: با طراحی سامانه مربوط به بیمه بیکاری کرونایی سعی شد که تردد متقاضیان به کمترین حد ممکن برسد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در بخش صنعت کاشان شاهد بیشترین رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بودیم، گفت: به گفته کارشناسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کارخانجات و واحدهای صنعتی حدود ۹۲ درصد بود.

وی با بیان اینکه برای حفظ تندرستی و سلامت کارگران سرویس‌های ایاب و ذهاب کارگران تا دو برابر افزایش یافت، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری صاحبان صنایع شاهد کمترین شیوع ویروس کرونا در محیط‌های صنعتی و تولیدی را شاهد بودیم.

کد خبر 5210438

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات کرونایی ویروس کرونا تسهیلات حسن رمضانی بیمه بیکاری ویروس کرونا عید سعید فطر نماز عید سعید فطر انتخابات 1400 بوشهر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها واکسن کرونا فطریه ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل گرگان ماه مبارك رمضان بیمه بیکاری کرونایی تسهیلات کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ در تشریح جزئیات این پرونده گفت: با کسب خبری مبنی بر توزیع قرص‌های غیرمجاز در یک واحد صنفی غیرمجاز در محدوده شرق شهر مشهد، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که مالک این واحد صنفی در پوشش تعمیرگاه خودرو به فروش دارو و قرص‌های غیرمجاز اقدام می‌کند.

سرهنگ چراغ تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند و در بازرسی از این واحد صنفی 6 هزار عدد انواع قرص و 21 هزار و 500 سی‌سی شربت غیرمجاز را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: واحد صنفی مذکور به جرم توزیع داروهای غیرمجاز برابر دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی پلمب و فرد متخلف به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند