Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:42:07 GMT

مدیران پرسپولیس در انتظار لیست گل‌محمدی

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۰۳۶

مدیران پرسپولیس در انتظار لیست گل‌محمدی

مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتظار لیست یحیی گل‌محمدی هستند تا اقدامات لازم را برای تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید انجام دهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در حالی جزو مدعیان قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌رود که در لیگ قهرمانان آسیا هم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران باشگاه و کادر فنی این تیم تقویت جدی سرخپوشان برای فصل آینده را در برنامه دارند و بر همین اساس مسئولان پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی هستند تا تلاش‌های‌شان را برای تمدید قراردادها و جذب بازیکنان جدید آغاز کنند.

یحیی گل‌محمدی بعد از بازگشت پرسپولیس از هند به این موضوع اشاره کرد که باید به فکر تقویت تیم برای فصل آینده باشند و حتی تأکید داشت که باشگاه باید بازیکنانی را که قراردادهای‌شان به اتمام رسیده است، حفظ کند. قرار است گل‌محمدی لیست بازیکنان پرسپولیس را که برای فصل آینده هم روی آنها نظر مثبت دارد، به باشگاه ارائه کند و آخرین اخبار هم حاکی از آن است که سرمربی سرخپوشان اکثر بازیکنان فعلی تیمش را می‌خواهد و تعداد بازیکنانی که در لیست مازاد قرار خواهند گرفت، بسیار کم خواهد بود.

گل‌محمدی اما همراه با دیگر همکارانش در کادر فنی پرسپولیس، چند بازیکن از تیم‌های دیگر را هم مدنظر قرار داده‌اند که مذاکره با آنها بعد از مشخص شدن تکلیف بازیکنان فعلی، گام بعدی مدیران پرسپولیس خواهد بود. این تیم البته در پایان لیگ برتر با جدایی احتمالی بازیکنانی هم مواجه خواهد شد و طبیعتاً کادر فنی پرسپولیس از حالا به فکر جذب بازیکن برای جانشینی بازیکنان جدا شده خواهند بود.

کنعانی‌زادگان: قایدی توپ را گم کرد، آن صحنه پنالتی نبود/ هیچ بازیکنی با شرایط من حاضر نمی‌شد بازی کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی پرسپولیس یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین تمرین خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت را برگزار و راهی فرودگاه شدند.

به گزارش مشرق، سرخپوشان ایران، آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سیدجلال حسینی در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند. فضای شادی در تمرین وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس در انتظار لیست سرمربی برزیلی
  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس