Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: در این شرایط بازی کردن مقابل تیم‌هایی که پایین جدول هستند، کار خیلی سختی است. سایپا تیمی قابل احترام و خوب است. ما روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما هم یک تیم خوب است که در هفته‌های اخیر بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه کرده است و امیدوارم فردا با کسب ۳ امتیاز بتوانیم خودمان را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

پاشایی در ادامه خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم انگیزه‌های ما کمتر از تیم سایپا باشد. ما به دنبال بهبود جایگاه تیممان در جدول هستیم و رسیدن به رده‌های بالای جدول قطعا انگیزه ما را افزایش خواهد داد تا ۳ امتیاز بازی را بگیریم و جزء تیم‌های بالای جدول باشیم. همان گونه که تیم سایپا می‌خواهد از پایین جدول فرار کند، ما هم می‌خواهیم در رتبه‌های بالاتر قرار بگیریم و هر ۲ تیم انگیزه‌های متفاوتی در بازی فردا دارند.

مربی تیم فوتبال پیکان درباره تغییر کادر فنی تیم سایپا گفت: تمام مربیان با ایده‌های جدیدی وارد تیم‌ها می‌شوند. در نیم‌فصل اول، سایپا بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داشت و از نظر کیفی هم فوتبال خوبی ارائه کرد. ممکن است سایپا نتایج خوبی نگرفته باشد، اما تیم جوان و خوبی است. اکنون نمی‌توانم درباره کادر فنی جدید این تیم نظر بدهم، اما باید بگویم که سایپا تیم خوبی است و فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

او در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش که نمی‌توانند پیکان را در بازی فردا همراهی کنند، گفت: متأسفانه چندین هفته است که بازیکنان ما دچار مصدومیت و مبتلا به ویروس کرونا هستند، اما خدا را شکر بازیکن محرومی نداریم.

بیشتر بخوانید

تراکتور - صنعت نفت آبادان؛ جدال شاگردان خطیبی با برزیل ایران/ سپاهان - مس رفسنجان؛ طلایی پوشان در اندیشه تثبیت صدر نشینی

پاشایی درباره دربی که روز گذشته میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار شد، عنوان کرد: از لحاظ فنی مربیان ۲ تیم باید نظر بدهند، اما فکر می‌کنم ۲ تیم نسبت به بازی‌های قبلی نمایش باکیفیت تری ارائه کردند. هر ۲ تیم بازی برابری را به نمایش گذاشتند و پرسپولیس توانست برنده شود، اما چیزی از ارزش‌های استقلال کم نمی‌شود. متأسفانه دربی تحت تاثیر درگیری‌های پایانی بازی قرار گرفت. ما قطعاً چنین مشکلاتی را در بازی فردا با سایپا نخواهیم داشت. هر چند ۲ تیم تهرانی با هم بازی دارند، اما بازی پیکان و سایپا حساسیت دربی را ندارد، برد در دربی ۳ امتیاز دارد و بازی فردای ما هم ۳ امتیاز دارد. امیدوارم هر تیمی که لایق است، برنده بازی باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی استقلال و پرسپولیس سایپا پیکان لیگ برتر فوتبال بازی فردا ۳ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری خانگی در ورزشگاه المپیکو با نتیجه ۳-۱ مغلوب بولونیا شد. حالا آنها در رتبه پنجم ۵۵ امتیاز دارند و آتالانتا در رده ششم فقط یک امتیاز از آنها کمتر است. پس از پایان بازی ده‌روسی‌‌ در مورد شرایط تیم با خبرنگاران صحبت کرد.

دلیل شکست؟
در مقابل دروازه حریف مانند بازی‌های گذشته نبودیم. اما ما تیمی در برابر خود داشتیم که خوب بازی می‌کند، در زمین حرکات زیادی دارند که باعث می‌شود شما به مشکل بخورید. به بولونیا تبریک می‌گویم، آنها مستحق پیروزی بودند و بازی بسیار خوبی انجام دادند.

در تیم خستگی روانی وجود دارد؟
نه ما انسان‌های بزرگسال هستیم. ما مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهیم، ما به مدیریت احساسات عادت کرده‌ایم. از یک دوره دشوار و فشرده گذر کردیم و به اینجا رسیده‌ایم.

از لحاظ روحی مقابل بولونیا شکست خوردید؟
من هم یک فوتبالیست بوده‌ام. ممکن است عصبی شوید. بازیکنان تسلیم نشدند. اگر می‌خواهیم کامل باشیم، باید در مدیریت لحظات خوب باشیم و باتجربه عمل کنیم.

برگشت آزمون چقدر مهم است؟
ما مهاجمان سطح بالایی داریم. آزمون اخیراً برگشته است، من نمی‌توانستم بلافاصله او را بازی دهم اما می‌دانستم که او به روند خوبش باز خواهد گشت. برای گل او خوشحالم، زیرا او برای ما بسیار مهم است، او با دو مهاجم دیگر ما متفاوت است و مانند تامی که در روز پنجشنبه عملکرد خوبی داشت، برای ما مفید خواهد بود.

چگونه انرژی‌تان را برای بازی‌های بعدی مدیریت می‌کنید؟
نمی‌دانم. بحث انرژی نیست که برویم و ۲۰ دقیقه بازی کنیم. ما باید از نظر ذهنی قوی‌تر شویم. راه طولانی‌ای تا پایان فصل داریم و باید به خوبی آماده شویم.

استرس دارید که آتالانتا به شما برسد؟
ما از همه می‌ترسیم و به همه آنها احترام می‌گذاریم. می‌دانستم که سخت خواهد بود، مشکل ما فقط امتیاز نیست، بلکه تیم‌های پیش رو ماست. وقتی باید با تیم‌های زیادی بازی کنید بعضی مواقع تیم‌هایی مثل بولونیا می‌آیند و برای‌تان مشکل ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت