Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@15:40:23 GMT

بیوگرافی بازیگر ایتالیایی سریال گیسو

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۹۱۴۰۷۹

بیوگرافی بازیگر ایتالیایی سریال گیسو

جولیا پانلی بازیگر کاراکتر لوسیا یکی از بازیگران نو ظهوری است که نام او امروزه با پخش سریال خانگی گیسو بر سر زبان ها افتاده است. این بازیگر که در ادامه به بیوگرافی او خواهیم پرداخت به دلیل اینکه به تازگی فعالیت هنری خود را اغاز کرده است، اطلاعات زیادی از او در دسترس نیست. ناطقان:



چکیده ای از بیوگرافی جولیا پانلی

نام اصلی : جولیا پانلی | JOLIA PANELI

تاریخ تولد : 15/07/1994 میلادی

محل تولد : رم ، ایتالیا

فعالیت : بازیگر


 

جولیا پانلی در تاریخ 24 تیرماه 1373 در کشور ایتالیا چشم به جهان گشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فارع التحصیل رشته هنر می باشد. وی تحصیلات هنری خود را در یک کارگاه بازیگری در ایران به نام کارگاه بازیگری آوا آغاز کرد و در همین رشته نیز فارغ التحصیل شد.

 

کارگاه بازیگری آوا بر عهده سعید روستایی می باشد. سعید روستایی یکی از کارگردان ها و فیلم نامه نویس های مطرح ایرانی است که معروف ترین فیلم های او "ابد و یک روز" و فیلم "متری شیش و نیم" می باشد.

به گفتی برخی از رسانه ها جولیا پانلی توسط رضا گلزار بازیگر سریال خانگی گیسو به کارگردان این فیلم یعنی منوچهر هادی معرفی شد. اما بعد ها این خبر تکذیب شد.

 

 
آغاز فعالیت جولیا پانلی

جولیا پانلی بازیگر سریال گیسو می باشد. او در یکی از نقش های اصلی این سریال یعنی لوسیا ایفای نقش می کند. ماجرای اضافه شدن او به این سریال به دلیل کنارگیری مهناز افشار بود. مهناز افشار در فصل اول این فیلم یعنی عاشقانه ها در نقش اصلی گیسو ایفای نقش می کرد اما به دلیل حواشی مهاجرت از ایران ، امکان ایفای نقش این بازیگر در سریال گیسو ممکن نبود.

 

در فصل دوم این سریال که گیسو نام دارد خبری از کاراکتر گیسو نیست و فقط هانیه توسلی نقش خواهر او را بر عهده دارد.

جولیا پانلی توسط منوچهر هادی به این سریال وارد شد. او نقش لوسیا را بازی می کند که دختر افرا با بازیگری بهاره رهنما می باشد.

به دلیل اینکه اطلاعاتی از سوابق کاری او در دسترس نیست ، می توان گفت این سریال اولین سریال خانگی است که جولیا به صورت حرفه ای در آن ایفای نقش می کند.
تبلیغات آنلاین،رشد درآمد,هزینه تبلیغات

 
شهرت جولیا پانلی



 

همانطور که گفتیم اطلاعاتی از سوابق کاری او در دسترس نیست و از آنجایی که فعلا مصاحبه ای با او نشده است نمی توان به صورت قطعی درباره سوابق او صحبت کرد.



اما شهرت اصلی این بازیگر ، به دلیل بازی در فیلم گیسو است. جالب است بدانید این سریال در زمان نگارش این مقاله در حال پخش می باشد و با وجود اینکه فقط چند قسمت از این سریال پخش شده است اما جولیا پانلی تا به حال به خوبی توانسته است شهرت کافی برای خود کسب کند و در شبکه های اجتماعی تصاویر او دست به دست شود.

 
وضعیت تاهل و ازدواج جولیا

متاسفانه از وضعیت تاهل این بازیگر اطلاعاتی در دسترس نیست.

 
فعالیت در شبکه های اجتماعی

با اینکه نام جولیا تا کنون به خوبی بر سر زبان ها افتاده است اما با این وجود ، در این زمان یعنی اردیبهشت سال 1400 هنوز حساب رسمی اینستاگرام از جولیا معرفی نشده است. اما فن پیج های این شخصیت محبوب به سرعت در حال گسترش است.
برچسب ها: بازیگر ، ایتالیایی ، گیسو ، سریال ، ناطقان ، گلزار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازیگر ایتالیایی گیسو سریال ناطقان گلزار دسترس نیست ایفای نقش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کاهش وزن ۴۲ کیلویی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در ۴۷ روز
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • کانکس ساندویچ پانل چیست؟
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • کپی ایتالیایی، اجرای ایرانی
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)