Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

جی پلاس، در طراحی بسیاری از آپارتمان ها امروزه بالکن ها به صورت متنوع و با شکل های مختلف انجام می‌شوند. ممکن است بالکن برخی از خانه ها به صورت مستطیلی، دایره، نیم دایره و... باشد اما در خصوص نصب شیشه بالکن جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با هر نوع طرح معماری که بالکن شما دارد از شیشه بالکن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به این سوال باید بگویم که برای استفاده از شیشه بالکن شما نیاز به پرداخت‌ هزینه های زیاد ندارید و البته با توجه به اندازه بالکن شما قیمت شیشه بالکن نیز متفاوت می باشد. قطعاً هر چقدر که شیشه بالکن بیشتری برای بالکن شما استفاده شود هزینه های آن نیز افزایش پیدا می‌کند و همین جهت برای اینکه بخواهیم اساس قیمت گذاری شیشه بالکن را اشاره نماییم باید بگوییم به بررسی اولیه فضای ساختمان نیاز است که توسط متخصصین انجام می‌گیرد.

در خصوص شیشه بالکن لازم است بدانید که برخی از افراد برای اینکه ارزش ملک و قیمت خود را تا حدودی به شیوه های مختلف بالا ببرند و نمای بیرون ساختمان خود را به صورت مدرن تبدیل کنند از شیشه بالکن استفاده می‌کنند تا به نمای بیرونی ساختمان نیز جلوه مدرنی القا کنند و به این طریق به سودی بیشتری برسند.

یکی از تاثیرگذارترین مواردی که در قیمت شیشه بالکن مطرح می‌شود مصالح استفاده شده و نوع شیشه و یراق آلات است که در شیشه بالکن مورد استفاده قرار می‌گیرد و برخی از شرکت‌ها متاسفانه اقدام به هزینه های پایین در خصوص شیشه بالکن می‌کند و محصولی را به مشتری تحویل می‌دهند که هیچگونه کیفیتی ندارد ولی برای آنکه شما بتوانید بهترین شیشه بالکن را خریداری کنید قطعاً باید به سراغ شرکت‌های معتبر و باتجربه بروید که توانسته اند سابقه درخشانی از خودشان بجای بگذارند.

چرا پیشنهاد می شود از پارتیشن شیشه ای استفاده کنیم؟

بسیاری از افرادی که به عنوان طراح داخلی مشغول به فعالیت هستند برای دفاتر کاری و محیط‌های اداری به مشتریان خود پیشنهاد می کنند که از پارتیشن شیشه ای استفاده نماید. وجود پارتیشن شیشه ای از نوع فریم لس توانسته است شرایط بازتر و گزینه های بیشتری را برای معماران به وجود بیاورد تا آنها بتوانند برای فضاهای کاری یک طراحی مدرن و متفاوت را به وجود بیاورند. پارتیشن شیشه ای به پارتیشن هایی گفته می شود که با بکارگیری شیشه و فریم آلومینیوم و یراق آلات فضای اداری را تفکیک و جداسازی نمایند و این کار را به بهترین و زیباترین شکل ممکن انجام بدهند. همان طور که از نام پارتیشن شیشه ای می توانیم متوجه شویم این نوع پارتیشن ها در ساخت و اجرا درصد بالایی از شیشه استفاده می‌کنند و می‌دانیم که استفاده از شیشه در دکوراسیون نمای جذابی و خیره کننده ی را به وجود می‌آورد.

ایجاد تغییر در فضای کاری با پارتیشن اداری

برای افرادی که تمایل دارند تا یک تغییر کلی در فضای کاری خودشان به وجود بیاورند استفاده از پارتیشن اداری توصیه می شود. شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری اجازه ورود نور به محیط کاریتان را بدهید و همچنین فضای را به وجود بیاورید که کارکنان علاوه بر اینکه حریم خصوصی شان حفظ می شود بلکه با دیگر همکارانشان بتوانند تعامل داشته باشند. بخاطر داشته باید که استفاده از پارتیشن اداری در اداره ها و سازمان ها میتواند تا حد بسیار زیادی موجب عدم خستگی کارکنان شود و ایجاد حس بهتری در آن ها را به همراه داشته باشد.

در انتخاب آینه کاری منزل از چه رنگی استفاده کنیم؟

در صورتی که شما برای آینه کاری منزل از آینه های استفاده کنید که رنگ های تیره ای دارند به این واسطه نور محیط را کم می نمایید. رنگ تیره برای آینه کاری منزل برای محیط هایی می تواند گزینه فوق العاده محسوب شود که نور تا حد زیادی وجود دارد مثل لابی ساختمان ها یا فروشگاه هایی که نور آن ها بسیار زیاد است.

رنگ مسی در آینه کاری منزل پرفروش ترین رنگ محسوب می‌شود. در واقع دلیل استفاده از رنگ مسی در آینه کاری منزل به این امر است که در این رنگ تاریکی و روشنایی به حدی رعایت شده است که محیط نه خیلی روشن می‌شود و نه خیلی کمرنگ. این رنگ به طلایی شبیه است و مشتریان برای آینه کاری منزل معمولاً از این رنگ استفاده می کنند البته آینه کاری منزل با رنگ های سفید، نقره‌ای نیز بسیار رواج دارد.

چرا استفاده از کرکره برقی به جای کرکره های سنتی توصیه می شود؟

به دلیل آنکه کرکره های برقی نسبت به کرکره های سنتی دارای طول عمر بیشتری هستند و همچنین کاهش آلودگی صوتی و کم بودن صدا در کرکره برقی موجب شده تا هیچگونه آزاری برای افراد نداشته باشد و افراد بتوانند در کمال آرامش از آن استفاده کند. کرکره برقی شستشوی راحت و آسانی داشته است و همچنین نسبت به کرکره های سنتی تنوع رنگ بالایی دارند به این صورت که کرکره های سنتی هیچگونه تنوع رنگی نداشتند.

در کرکره برقی زیبایی و هماهنگی با استفاده از این تنوع پذیری رنگی ایجاد شده است و کبا  فروشگاه و ساختمان های مختلف آنها را هماهنگ کرده است و در زمان قفل کردن به راحتی و آسانی قفل می‌شوند و نیازی به وجود هیچ نیرویی برای باز و بسته کردن آنها نداشته و همچنین کرکره های برقی به عنوان عایق صدا و گرما و سرما محسوب می‌شوند و در نهایت به کاهش مصرف انرژی نیز کمک شایانی می کند.

جالب است بدانید که می توان کرکره برقی را به صورت یکپارچه در ابعاد و اندازه های متفاوت حتی تا ۱۵ متر به صورت یک تکه نیز استفاده کرد که این گونه با محل نصب هماهنگی و زیبای فوق‌العاده‌ای خواهند داشت.

شیشه سکوریت بهتر است یا شیشه لمینت ؟

یکی از تصور هایی که ما در خصوص استفاده از شیشه داریم این است که شیشه خاصیت شکنندگی دارد و می‌تواند برای ما آسیب پذیر باشد اما این روزها شیشه های ایمنی تولید شده‌اند که کمک می کنند تا ما دیگر با شکننده بودن شیشه ها رو به رو نباشیم. دو نمونه از شیشه ها که به عنوان شیشه ایمنی نیز شناخته می‌شوند شیشه سکوریت و شیشه لمینت است. اگر می‌خواهید نوسازی خانه خود را انجام بدهید یا در حال ساخت و ساز هستید یا پیمانکار یک پروژه بزرگ می باشید به احتمال زیاد از شما می خواهند که برای درهای خانه و پنجره های شیشه را انتخاب کنید. یک شیشه ایمنی می‌تواند شیشه سکوریت یا شیشه لمینت باشد ولی بین دو شیشه سکوریت و لمینت تفاوت‌های نیز وجود دارد و نمی‌توان گفت کدام مورد بهتر است چرا که هر دو دارای مزیت های بیشماری هستند و می‌توان با به‌کارگیری شیشه سکوریت یا شیشه لمینت از مزیت‌های آنها بهره مند شد.

شیشه سکوریت در برابر باد مقاوم هستند و استحکام کششی می‌تواند بدون اینکه شیشه‌ها به شکنند راحت‌تر خم شوند. حتی اگر شیشه سکوریت بشکنند به جای اینکه به مربع های  تیز تبدیل شود، تبدیل به مکعب‌های گرد مانند می‌شوند که هیچ آسیبی برای افراد نخواهد داشت.

بهترین درب های اتوماتیک چه مزیت های می توانند برای ما داشته باشند؟

با پیشرفت تکنولوژی انسانها به دنبال آسودگی بیشتر هستند و به سراغ ساخت ابزار و تجهیزات می روند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن آسودگی و رفاه را برای خودشان به وجود بیاورند. در سال‌های اخیر یکی از مواردی که افراد در جهت راحتی در رفت و آمد در مکانهای عمومی و فروشگاه ها و مجتمع های بزرگ به کار گرفته‌اند درب اتوماتیک می باشد که البته برای ورودی اصلی سازمان های مسکونی، تجاری، بانک‌ها و اداره‌ها درب اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفته است. برای اینکه بتوانید انتخاب صحیح درب اتوماتیک را انجام بدهید باید با کاربری فضاها متناسب آن را انتخاب کنید تا بتوانید از مزیت های بیشمار آن استفاده کنید. درب اتوماتیک به صورت کلی شامل چندین نمونه می باشد. در خصوص درب اتوماتیک شیشه ای می توان به درب اتوماتیک  شیشه ای کشویی، درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی، درب اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی، درب شیشه ای تلسکوپی و درب شیشه های منحنی اشاره کرد. هر کدام از این دربهای اتوماتیک برای موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مهمترین دلیلی که سبب شده تا درب اتوماتیک بین افراد محبوب شود باز و بسته کردن راحت و ایمن درب ها می باشد و از همه مهمتر در سال‌های اخیر کارایی این محصول به قدری افزایش پیدا کرده است که مشتریان با حداقل هزینه و بالاترین طول عمر کارایی می‌توانند از این درب استفاده کنند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انرژی زیبایی ساخت و ساز طول عمر قیمت گذاری سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده‌ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، به میزان ۲.۴۲ درصد از خانواده‌های ایرانی با این هزینه‌ها مواجه شده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به راهکارهایی برای محافظت مالی در برابر مخارج کمرشکن سلامت در ایران اشاره و اظهار کرد: این مخارج به دلیل بالا بودن سهم پرداخت هزینه‌های سلامت از جیب مردم، پایین بودن ظرفیت درآمدی خانوار، ضعیف بودن سازوکارهای پیش پرداخت و تجمیع ریسک در تأمین مالی مراقبت های سلامت، ایجاد می شود.

وی بیان کرد: کشورها می‌توانند از طریق گسترش طرح‌های‌ مبتنی‌بر پیش‌پرداخت و کاهش سهم پرداخت از جیب، احتمال بروز هزینه‌های کمرشکن خدمات سلامت را کاهش دهند. البته در کنار آن نیاز است که بسته مزایای بیمه های سلامت و عمق پوشش خدمات نیز مورد توجه قرار گیرد.

*روند بهره‌مندی خانواده‌های ایرانی از خدمات سلامت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی، در زمان مناسب برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند، افزود: به همین دلیل ممکن است که با مخارج کمرشکن سلامت مواجه نشوند که این موضوع در محاسبات مخارج کمرشکن سلامت در نظر گرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: بنابراین موضوع مهم در هنگام بررسی روند مواجهه با مخارج کمرشکن سلامت، روند بهره‌مندی از خدمات سلامت است.

نگاهداری گفت: براساس آمار منتشر شده، در سال 1400، خانواده‌های ایرانی به میزان 2.42 درصد با هزینه‌های کمرشکن سلامت مواجه شده‌اند که این میزان با هدف تعیین شده در برنامه ششم توسعه یک درصد فاصله دارد.

وی ادامه داد: بنابراین، باوجود تأکید بر محافظت مالی از خانوار در برابر مخارج کمرشکن سلامت در قوانین برنامه‌های توسعه و سیاست‌های کلان، سلامت کشور طی سال‌های گذشته این هدف محقق نشده است.

*بالا بودن سهم خانواده در هزینه‌های سلامت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با تأکید بر اینکه دلیل اصلی عدم تحقق سلامت در کشور، بالا بدون سهم پرداخت از جیب خانوار در هزینه‌های سلامت است، گفت: پایداری و افزایش منابع مالی در دسترس عاملی مهم جهت کاهش پرداخت از جیب هزینه‌های سلامت است.

وی توضیح داد: همچنین سیاست گذاری برای کاهش هزینه‌های این بخش، نیازمند راهبردهایی برای بهبود همکاری بین بخش های مرتبط از طریق تعیین اهداف و ایجاد چشم انداز مشترک است.

نگاهداری بیان کرد: در این راستا لازم است که نقش متولی گری وزارت بهداشت تقویت شده و سازوکارهای نظارت و ارزیابی سیاست های حمایتی طراحی شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و اراده مسئولان برای کاهش هزینه‌های سلامت، گفت: ارائه دهندگان خدمات باید در امر سیاست گذاری در این زمینه مشارکت داشته باشند تا سیاست ها و تصمیمات کلان، در جامعه هدف، اثرگذار باشد.

*ضرورت پیش بینی تغییرات آینده برای کاهش هزینه‌های سلامت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: پیش بینی تغییرات آینده بخش سلامت و برنامه ریزی برای مراقبت های سلامت مورد نیاز و آگاهانه تصمیم گرفتن درباره این موضوعات، از دیگر ملزومات برای کاهش هزینه‌های سلامت در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت بازنگری و بازتعریف سیاست های حمایتی برای کاهش هزینه‌های سلامت گفت: در این زمینه باید مداخلات هدفمند برای افزایش محافظت مالی از گروه های کم درآمد و آسیب پذیر در برابر هزینه‌های کمرشکن سلامت صورت گیرد.

نگاهداری تصریح کرد: ایجاد نظام داده‌ای پویا و به‌ روز جهت ارزشیابی شاخص‌های تأمین مالی نظام سلامت کشور و آگاهی از تغییرات آینده بخش سلامت و مراقبت‌های سلامت نیز در این زمینه اهمیت ویژه ای دارد.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • سنگینی هزینه‌های درمان روی دوش مردم
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • راهکارهای کاهش هزینه‌های سلامت در ایران
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • عوارض خروج از کشور در سال ۱۴۰۳
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟