Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بالا گرفتن درگیری‌ها میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی و حملات راکتی به عسقلان، برخی مالکان نفت‌کش‌های مستقر در بنادر رژیم صهیونیستی از این رژیم خواستند، محل بارگیری را تغییر دهد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز عربی، منابعی در حوزه بارگیری نفت اعلام کردند، دستکم دو تن از مالکان نفت‌کش‌هایی که نفت خام را به اراضی اشغالی انتقال می‌دهند، از رژیم صهیونیستی درخواست کردند به دلیل بالا گرفتن درگیری‌ها، محل بارگیری را از عسقلان به بندر حیفا در اراضی اشغالی تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های فلسطینی در غزه که خطرناک‌ترین آنها از سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود، روز دوشنبه پس از آن آغاز شد که حماس در پاسخ به یورش پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در نزدیکی مسجد الاقصی، حملات موشکی خود رابه مناطق اشغالی در قدس و شهر تل‌آویو آغاز کرد.

روز سه‌شنبه در این درگیری‌ها یک منطقه صنعتی واقع در نزدیکی عسقلان هدف راکتی از غزه قرار گرفته و به یکی از تانکرهای ذخیره‌سازی شرکتی وابسته به شبکه خطوط انتقال سوخت تل‌آویو خساراتی وارد شد.

رژیم صهیونیستی دو پالایشگاه نفت دارد که یکی از آنها با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار بشکه در روز در نزدیکی عسقلان قرار داشته و توسط شرکت "باز اوپل" اداره می‌شود و دیگری با ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار بشکه در نزدیکی حیفا قرار داشته و توسط گروه "بازان" مدیریت می‌شود.

منابع یاد شده افزودند: نفت‌کش‌هایی که درخواست تغییر بندر را دادند، نفت را از منطقه دریای سیاه انتقال می‌دهند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی درگیری ها نفت کش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۹۱۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چند تیپ از نیروهای لشکر ۹۹ ارتش مجدداً به مناطقی مابین جنوب و شمال نوار غزه بازگشتند تا جایگزین نیروهای تیپ ناحال شوند که آماده حمله به رفح می‌شوند.

این در حالی است که در روزهای اخیر برخی از تیپ های ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق غزه از جمله خان یونس خارج شده بود.

در تحولی دیگر، ظهر امروز منابع محلی از درگیری شدید مقاومت با نظامیان اشغالگر در اطراف اردوگاه النصیرات در شهر غزه خبر دادند.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد درگیری‌های شدیدی بین مبارزان مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه جریان دارد.

از سوی دیگر، الموگ بوکر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ارتباط با نبرد زمینی غزه گفت: داستان حقیقی این روزهای نوار غزه این است که ما آن‌گونه که نتانیاهو می‌خواهد ادعا کند، به پیروزی نزدیک نیستیم.

کد خبر 6087602 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • مدیر بندر ایلات: هر ماه میلیون‌ها دلار خسارت می‌دهیم
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی+ فیلم
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حمله به کنسولگری ما حماقت بزرگی بود/ صهیونیست‌ها به دنبال تغییر در صحنه درگیری در منطقه بودند
  • ◄ نوسازی تجهیزات فرسوده بنادر با 2 مانع مواجه است
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا